Det skal viKos dere masse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal viKos dere masse![]()
Må ikke det nei, hvordan skal jeg få skravlet da?Må ikke blibilsyk
Redd du er gravid igjen?Småblødninger og oppblåst skremmer meg litt![]()
Full kaos her, forsinket som alltid (mannen kan virkelig ikke kl tror jeg!)Dere driver med i dag da? Full sommer her. Sitter ute å soler meg med en god bok![]()
Ja super nitro i green loungeHihi så herlig. Husker vi snakket om vogn engang . Kjøpt nå?
Godt å høreDagen var grei![]()
Vi har super nitro i Grey lounge mener jeg det ble. Grå i alle fall.Ja super nitro i green loungeble da altså emmaljunga
![]()
Står tilogmed i stua for øyeblikket![]()
Jeg skal vaske gjesterommet for vi får overnattingsgjester fra lørdag til søndagGod morgen søtahoho god helg ja
planer for helgen??
Hihi, så herlig
Æsj daFrøkna sover dårlig for tiden ja. Jeg som trodde jeg hadde fått en sovebaby til å begynne med
God kveldGod morgen. Da var det å levere storebror i bhg
. Så kiropraktor
![]()
Den bra? Hakke sett.Bones 8)
Hihi. Det er faktisk detSkikkelig uvant![]()
Ble en dårlig nattDa blir det godt med litt søvn![]()
Sengesett eller noe over der igjen?Hehe usikker enda, men sengetepper er jeg på jakt etter så begynner hjernen å surre for jeg vil ha med stjerner vet du![]()
Jeg skal få lagt barn, betale regninger og skravle herHva er deres planer i dag da?![]()
Hvor er hun fra?Joda bare jeg har noe jeg kan servere osv, er jo litt anerledes kultur også
Den bra? Hakke sett.
Det blir koseligJa ❤
Gleder meg til det skal brukes![]()
Så herlig å seDet vakreste synet møtte meg når jeg kom ned i stua, mormor og barnebarn lå på sofaen og sov. Som de koser seg sammen <3