God morgenGod morgennå begynner jeg å bli lei av at de snekkerne skal banke på til alle døgnets tider
Håper de snart er ferdig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgennå begynner jeg å bli lei av at de snekkerne skal banke på til alle døgnets tider
Koselig å være hjemme etter lange dager på jobb daGod morgen.
Er hjemme med de to minste i dag siden det er planleggingsdag i barnehagen i dag.
Om litt skal vi gå og besøke den gamle barnehagen til Lille U.
Skal bare innom og si hei.
Når U sover skal jeg pakke
NeiGodt det da ihvertfall![]()
Og hvert i butikken nå?
Skal ikke dere snart til sol og varme da?Det regner ute![]()
Ikke bare det men også kjedelig å bare sitte å se på daJa, det blir nok tungt til deg å gå så nært termin!
Har med meg trille for å putte klær og veske oppi+ en sammenleggbar krakk som jeg kan sitte på mens gutten kjører karusellene![]()
Det vakreste synet møtte meg når jeg kom ned i stua, mormor og barnebarn lå på sofaen og sov. Som de koser seg sammen <3
Så herlig ❤Det vakreste synet møtte meg når jeg kom ned i stua, mormor og barnebarn lå på sofaen og sov. Som de koser seg sammen <3
Fikk du huseier til å stikke i butikken for deg?Neimen møtte på huseier som hadde fri idag, så han stakk i butikken
![]()
Travle dager for deg?Jeg skravlet knapt i går , og har litt mer tid i dag
Takk for detLykke til snakkes![]()
God turFår reise i Bhg her jeg![]()
Njaa ikke akkurat. Møtte han utenfor så skulle han også i butikken så spurte han om jeg trengte noe. Så da slo jeg tilFikk du huseier til å stikke i butikken for deg?![]()
Mye planer på degUt å shoppe litt, så skal jeg strikke litt, bursdag til søskenbarna mine, og deretter venninnebesøk. Og så klart skravle her. Hva skal du?
Trenger ikke det søtaVi får se![]()
Så herlig daDet vakreste synet møtte meg når jeg kom ned i stua, mormor og barnebarn lå på sofaen og sov. Som de koser seg sammen <3
Jo vi skal detSkal ikke dere snart til sol og varme da?