He he bra beregna daDere er vel oppe i lufta mens mannen skal kjøre bil så passer perfekt for min del ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he bra beregna daDere er vel oppe i lufta mens mannen skal kjøre bil så passer perfekt for min del ja![]()
Lucky. Skjønner ikke hvordan de smokkene har havna under derJeg kan heldigvis se hva som er under uten å dra frem![]()
Jeg er nazi på smokker ! Teller de hver kveld, og vet akkurat hvilken som mangler ! Klarer ikke å slappe av før alle er på plassLucky. Skjønner ikke hvordan de smokkene har havna under dermen rent ble det hvertfall. Vurderer å prøve meg på kjøleskapet men det er sikkert like tungt. Nei det må vente.
Ja er detHe he bra beregna da
Godt å høre at det ikke var pga deg da. Må være en lettelse på en måteDa er jeg vel hjemme etter møte med barnevernet. De kunne i det minste fortelle meg at de ikke har fått inn noe bekymringer ang meg, men saken er litt spesiell pga bf.. Så.. De spurte bare en masse spørsmål, og skulle diskutere saken mer i løpet av neste uke.
Godt å vite det da ihvertfall.Da er jeg vel hjemme etter møte med barnevernet. De kunne i det minste fortelle meg at de ikke har fått inn noe bekymringer ang meg, men saken er litt spesiell pga bf.. Så.. De spurte bare en masse spørsmål, og skulle diskutere saken mer i løpet av neste uke.
Hahah ser for meg at du legger alle smokkene på rekke og rad "1,2,3,4" osv osv, og noterer ned antallJeg er nazi på smokker ! Teller de hver kveld, og vet akkurat hvilken som mangler ! Klarer ikke å slappe av før alle er på plass
Godt å høre at det ikke var pga deg da. Må være en lettelse på en måte
Godt å vite det da ihvertfall.
Har vel fått senket skuldrene en del da?![]()
Klem til degDa er jeg vel hjemme etter møte med barnevernet. De kunne i det minste fortelle meg at de ikke har fått inn noe bekymringer ang meg, men saken er litt spesiell pga bf.. Så.. De spurte bare en masse spørsmål, og skulle diskutere saken mer i løpet av neste uke.
Hehe sitter og kjenner på hikking, men han hikker så rart. Ihvertfall i forhold til snuppa
Må ikke blibilsykJa er det
Bare jeg ikke blir bilsyk. Hmmm kanskje ta en postafen før vi reiser![]()
Klem til deg
Fikk en liten halvtime herDet skal jeg også snartom en time ca. Hello søvn
![]()
okiEn rosa en, enkel tights-lignende sak.