Hey det høres supert utJeg skal skrape flaksloddet mitt nåhvis jeg vinner en million skal jeg sende vaskehjelp og en limo som henter dere når dere kommer hjem. Wait for it nå skal det skrapes
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hey det høres supert utJeg skal skrape flaksloddet mitt nåhvis jeg vinner en million skal jeg sende vaskehjelp og en limo som henter dere når dere kommer hjem. Wait for it nå skal det skrapes
![]()
Har mere nok med å se under der innimellomDet skjønner jeg
En gang mista jeg mobilen mellom senga og veggen. Måtte bruke en kost for å dytte mobilen fremså var jeg høygravid og mannen på jobb.
Så koseligFikk kommet meg ut i dag ! Spiste lunsj med en venninne![]()
Du får møte noem da hvertfallEneste folka jeg ser er de ansatte i Bhg![]()
JaBra det ordnet opp
Det høres lurt utJeg skravler litt på flyet tenker jeg
Veldig ! Huska nesten ikke hvor kjøpesenteret varSå koselig![]()
Hahaha jeg fant 5 smokker daHar mere nok med å se under der innimellom![]()
Ja bedre enn ingenDu får møte noem da hvertfall![]()
Selv ville jeg tatt med tursko for sightseeing og et par som kan brukes til finere tingDet er jeg fortsatt usikker på
Jeg kan heldigvis se hva som er under uten å dra fremHahaha jeg fant 5 smokker da![]()
Effektive flere er her inne idag da, og jeg har ikke begynt å pakke engang!Fikk vaska gulvet før 11 i dag åskal gå til Bhg om en time ish. Også er det hjem å brette litt klær og lage pizza
Vinner stort på det daJadet blir så mye bedre.
Det ble 25kr i gevinst på flaksloddet. Invisterer i ett nytt lodd da![]()
Haha kan livlig se det for meg altsåHaha du skulle sett meg, pusta og pesa fælt her altså![]()
Ja er jo detJa bedre enn ingen![]()
Ja ikke sant velDet høres lurt ut![]()
Blir nok 3 parSelv ville jeg tatt med tursko for sightseeing og et par som kan brukes til finere ting
Men hater å ha med meg mye da
Vet ikke helt jeg ! Skulle gå til Bhg, men ble så sigen at jeg tror ikke jeg orkerEffektive flere er her inne idag da, og jeg har ikke begynt å pakke engang!![]()
Men håper jeg får sett litt andre ansikter snart åJa er jo det
Dere er vel oppe i lufta mens mannen skal kjøre bil så passer perfekt for min del jaJa ikke sant vel