Vanskelig å reise seg ?Var litt dumt å sette seg kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å reise seg ?Var litt dumt å sette seg kjenner jeg
Da sover Lille U og jeg må pakke og rydde.
Er bare så himla vanskelig å komme igang
Ligger i senga med mobilen men skulle ha sovet littDet kan kombineres, sofa, beina høyt og PC/mobil foran deg.men skulle ikke du ut å farte i dag?
Det er ikke helt koselig daDe er veldig hyggelige der, men de bråker sykt myestøvsuger til alle døgnets tider, så har to jenter på 12 og 14! Hører de krangle hele tiden
![]()
Travel i grunnHvordan ser helgen ut jenter?![]()
He he tenkte mest på at jeg ikke liker å fly å regn gjør det verreTenk på alle oss du forlater oppe i kalde nord
Litt regn tåler dere før varmen![]()
Ja er vel sånnBlir sånn når jeg er på besøk sørpå. Mange som vil treffe meg![]()
Lykke til med pakkingDa sover Lille U og jeg må pakke og rydde.
Er bare så himla vanskelig å komme igang
Det må vi gjøre noe medHer har det vært stille mens jeg var bortr
Jeg må pakke så kan godt være rolig litt tioDet må vi gjøre noe med
God dagGod morgen.
Er hjemme med de to minste i dag siden det er planleggingsdag i barnehagen i dag.
Om litt skal vi gå og besøke den gamle barnehagen til Lille U.
Skal bare innom og si hei.
Når U sover skal jeg pakke
God dag KenguGod morgen alle sammen
Samme for deg vel, du skal jo til sol og varme snartDet regner ute![]()
God dagGod morgen. Regner her i dag. Deilig.
Ååh, så koselig med baby ❤ Men leit de måtte inne på sykehuset da.Skulle egentlig besøke ei venninne og babyn hennes, men så måtte de inn på sykehuset, uvist om det blir besøk da. Ellers så skal jeg møte kona til stebroren min![]()
Er nok ikke regn i Barcelona og er ved landing man gjerne vil ha det tørt og fintHe he tenkte mest på at jeg ikke liker å fly å regn gjør det verre
Ja, håper det blir mer liv!Her har det vært stille mens jeg var bortr