Skravletråd September

Bare en operasjon.. Ferdig og våken nå. Føler meg bare helt ugg!

Håper dere alle har hatt en flott dag. :) Nå lurer jeg veldig på hvordan utfordringen har gått?? Linda meldte meg å sa dere lå veldig bra an :D Ikke overrasket! :D
Håper det gikk bra for deg :) husker jeg var så dårlig etter en operasjon en gang. Kasta opp flere ggr utav bedøvelsen :(
Utfordringen har jeg ikke peiling på :o har ikke hatt tid å være her så mye i det siste!

Mener jeg ikke har delt dette bildet her inne :)
1473376516618.jpg
Tatt pledd over men begynner å bli klar for lillebror ❤

Ja :D eller, allerede imorgen kveld faktisk :) de åpner kl 17 :D og det er 2 for 1 på karusellene mellom 17 og 21 på fredagen :D
Blir sikkert morsomt :) her er det tivoli første helga i oktober så håper lillebror har kommet før den tid ellers får jeg finne noen som kan være med snuppa ❤

Neimen kan da ikke gå tom for det!! :o

Nå er dette alle ting jeg kjøper i Norge så pleier å ha god kontroll over det så pleier ikke gå tom :p
Jeg aner ikke hvordan jeg klarte å gå tom :o men vi hadde no rundstykker i frysen så da er frokosten redda :D

blir i 2018 :)
Med 2 konfirmasjoner og oppussing neste år er det greit med litt mer tid ;)

alt vel :) deg da?

huske ikke selv sist jeg var her heller. Ja. jobber til 15:00 i morgen.

det har skjedd en gang med hu mi.. å da var hu syk :laughing002

jo takk det samme du :) går bra her.
Deg da?
Alt som det pleier her:D

Typisk meg å sovne fra all skravling i går :p
Men da sier jeg god morgen :) det er fredag :D

Helt sant:-). Men nå ligger storebror i armene mine og koser og skal hjelpe til å skrive:-)

Herlig ♡ De små kan fort være "hjelpsomme" på skriving. Mi tok en gang telefonen min mens jeg halvsov, da hun var ca 2 år - og klarte på et magiskt vis å dele et bilde av seg selv på Facebook :p

God morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjedde :-P Det slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.

Back
Topp