Skravletråd September

Og får man det er det fordi man er ute i havet, gjerne i varmere strøk så det går bra ;)

Ja, eller har hoppet nedi et haiakvarium! :)
Jeg har en helt latterlig skrekk for haier.. Enda jeg godt vet at sannsynligheten for å bli spist av hai er meget liten ><

Ja, eller har hoppet nedi et haiakvarium! :)
Jeg har en helt latterlig skrekk for haier.. Enda jeg godt vet at sannsynligheten for å bli spist av hai er meget liten ><
Og det gjør du vel ikke ;)

Greit å ha fobi for noe som ikke er spesielt vanlig da!
Jeg har fobi for kakerlakker, det passer ikke med svigerfamilie i egypt da!! Huff, svigerfar hoppet høyt når han hørte meg skrike pga en kakerlakk, skjønte jo ingenting for hadde aldri hørt meg skrike før :p

God tur og kos deg
Skal prøve på det :)
Turen til Göteborg blir nok bra og heldigvis skal mannen kjøre bilen ;)
Men blir nok ikke kose tur til charlottenberg, kun fordi mannen vil ha fersk lammekjøtt og er sikker på at de har det der!

Skal prøve på det :)
Turen til Göteborg blir nok bra og heldigvis skal mannen kjøre bilen ;)
Men blir nok ikke kose tur til charlottenberg, kun fordi mannen vil ha fersk lammekjøtt og er sikker på at de har det der!
Gøteborg er fin by
Charlottenberg får vi hår går raskt unns ;)

Og det gjør du vel ikke ;)

Greit å ha fobi for noe som ikke er spesielt vanlig da!
Jeg har fobi for kakerlakker, det passer ikke med svigerfamilie i egypt da!! Huff, svigerfar hoppet høyt når han hørte meg skrike pga en kakerlakk, skjønte jo ingenting for hadde aldri hørt meg skrike før :p

Ikke sett kakerlakker før.. tror jeg.. Men de er sikkert ikke særlig herlige.. ><

Gøteborg er fin by
Charlottenberg får vi hår går raskt unns ;)
Er det, vet ikke helt hva planene er men bra blir det sikkert uansett.

Ja skal ha med naboen og snuppa, har satt av maks 3 timer på den turen og vil helst bruke mindre tid!

Ikke sett kakerlakker før.. tror jeg.. Men de er sikkert ikke særlig herlige.. ><
Virkelig ikke! Og utrolig dumme!! Altså gå over foten til noen som prøver å komme seg unna dem er utrolig dumt!

Typisk at det er min eneste fobi også da :p

*gjesp*
Sier god natt, jeg!
Sov godt alle sammen! :)

Back
Topp