Håper det går bedre enn fryktetSpent på natten gitt, 3 oppvåkninger allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går bedre enn fryktetSpent på natten gitt, 3 oppvåkninger allerede
Og får man det er det fordi man er ute i havet, gjerne i varmere strøk så det går braHeldigvisSjeldent man får slike på låret
Og får man det er det fordi man er ute i havet, gjerne i varmere strøk så det går bra![]()
Natta hopeNatta jenter
God tur og kos degEr jo ikke mange innlegg igjen om noen fortsatt er våken da.
Hvile skal jeg gjøre imorgen
Før jeg reiser til charlottenberg også etter det Göteborg! Huff!
Vi klarye 8000 !!Bare en operasjon.. Ferdig og våken nå. Føler meg bare helt ugg!
Håper dere alle har hatt en flott dag.Nå lurer jeg veldig på hvordan utfordringen har gått?? Linda meldte meg å sa dere lå veldig bra an
Ikke overrasket!
![]()
Og det gjør du vel ikkeJa, eller har hoppet nedi et haiakvarium!![]()
Jeg har en helt latterlig skrekk for haier.. Enda jeg godt vet at sannsynligheten for å bli spist av hai er meget liten ><
Skal prøve på detGod tur og kos deg
Tenker du på noe eller vil ikke kroppen sove?Får ikke sove jeg
Gøteborg er fin bySkal prøve på det
Turen til Göteborg blir nok bra og heldigvis skal mannen kjøre bilen
Men blir nok ikke kose tur til charlottenberg, kun fordi mannen vil ha fersk lammekjøtt og er sikker på at de har det der!
Og det gjør du vel ikke![]()
Greit å ha fobi for noe som ikke er spesielt vanlig da!
Jeg har fobi for kakerlakker, det passer ikke med svigerfamilie i egypt da!! Huff, svigerfar hoppet høyt når han hørte meg skrike pga en kakerlakk, skjønte jo ingenting for hadde aldri hørt meg skrike før![]()
Aldri vært i sistnevnte. Hørt reklamen på radio da.Göteborg er ikke så huff mest charlottenberg turen først
Huff da.. Jeg skal prøve å sove nå.Får ikke sove jeg
Er det, vet ikke helt hva planene er men bra blir det sikkert uansett.Gøteborg er fin by
Charlottenberg får vi hår går raskt unns![]()
Som regel fint og greit der, bare utrolig dårlig tidspunktAldri vært i sistnevnte. Hørt reklamen på radio da.
Virkelig ikke! Og utrolig dumme!! Altså gå over foten til noen som prøver å komme seg unna dem er utrolig dumt!Ikke sett kakerlakker før.. tror jeg.. Men de er sikkert ikke særlig herlige.. ><
Ahh. Fordi det er mye folk der ?Som regel fint og greit der, bare utrolig dårlig tidspunkt