Skravletråd September

Bare en operasjon.. Ferdig og våken nå. Føler meg bare helt ugg!

Håper dere alle har hatt en flott dag. :) Nå lurer jeg veldig på hvordan utfordringen har gått?? Linda meldte meg å sa dere lå veldig bra an :D Ikke overrasket! :D

Operert? Alt vel med deg?
God bedring uansett!

Jeg synes vi har stått bra på i dag :D

Bare en operasjon.. Ferdig og våken nå. Føler meg bare helt ugg!

Håper dere alle har hatt en flott dag. :) Nå lurer jeg veldig på hvordan utfordringen har gått?? Linda meldte meg å sa dere lå veldig bra an :D Ikke overrasket! :D
Det er ikke artig og våkne opp etter en operasjon, men det er å foretrekke:) god bedring.

Tror vi klarte 7000 innlegg i hvert fall.

Den rosa er kjeeempesøt :D har selv babynest jeg brukte til mi med ene siden i akkurat det stoffet ;) hva er det du har lyst på?;)
Hehe usikker enda, men sengetepper er jeg på jakt etter så begynner hjernen å surre for jeg vil ha med stjerner vet du;)

Ikke sånn syk. Operert , så må ta rolig etter operasjon . Ikke smittsomt . Sykemeldt i 2 nye uker fra i dag

Kjedelig er det likevel. Det høres veldig slitsomt ut, både det å være redusert etter operasjon, og å være "alene" fordi partneren er redusert...

Kjedelig er det likevel. Det høres veldig slitsomt ut, både det å være redusert etter operasjon, og å være "alene" fordi partneren er redusert...
Joda, men det går greit. Sovner pang mår jeg legger meg og sover godt iallefall ;)

Ikke sant. Jeg er ikke så redd for sånt.. De er ikke så farlige. Hadde det vært en hai derimot (.. veldig usannsynlig, men jeg har ekstrem haiskrekk. Selv i basseng.), hadde jeg dødd litt innvendig.
Enda godt det ikke var det da :)
Lettere å unngå hai heldigvis

Ja, og heldigvis så drikker hun masse :-) Vil bare ikke at hun skal gå ned i vekt, siden hun er liten fra før av.

Flink da! Da er det deilig å slappe av etterpå, med god samvittighet.
Det skjønner jeg godt, men ikke alltid disse små er enig.

Takk, ja slappe helt fullstendig av ❤

Back
Topp