Hvordan går det ellers da?hahahah gjør du ikke det uansett hele tiden da?!hahahahahhaha
jaaaaaaaaaaaa! sånn delvis... Vesla har begynt på skolen... føler jeg dør litt!
Godt du ikke dør helt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det ellers da?hahahah gjør du ikke det uansett hele tiden da?!hahahahahhaha
jaaaaaaaaaaaa! sånn delvis... Vesla har begynt på skolen... føler jeg dør litt!
Bruker å ha det på fredager, men nå er jeg på besøk, så da blir det andre regler. Men ja, taco er nam!taco er nam.
Ikke uvanlig fredagsmiddag
Heia heia!Håper jeg også![]()
Tom for Pepsi![]()
hehehe nei de kan være kanskje viltre når de skjønner at det er tid for å soveHerlig.
Jeg har bare ei på snart 7, som egentlig er veldig rolig og grei av seg.. Men jaggu er det ikke godt å sende henne i seng for kvelden likevel![]()
når vi skravler sammen her skulle man jo tro det var det eneste stedeJeg vet ikke, gjør jeg ??
det går bra.Hvordan går det ellers da?
Godt du ikke dør helt

krise! send ut RA på tokt!!!!Tom for Pepsi![]()
Så kjekt daEndte opp med å bestille enda en pakke fra lekekassen i dag :O Blir ferdig fort med julegavene i år![]()
Det har jeg vært lengeBegynner å bli trøtt jeg
Bryllup neste år ?hehehe nei de kan være kanskje viltre når de skjønner at det er tid for å sove
når vi skravler sammen her skulle man jo tro det var det eneste stede
det går bra.Har endelig fått mannen til å velge en dato så vi får gifta oss også
![]()
He he tviler ikkeDet har jeg vært lenge![]()
Næmmen, så koselig å se deg!!*stikker snuta inn*
skjer a?!
Skikkelig uvantHva i alle dager ;p
Da blir det godt med litt søvnKjenner jeg er veldig sliten uansett
Tror jeg ikke noe påHe he var bare tull da
det går fintNeeei!! :O
husker ikke sist jeg så deg her. Jobber du i morra foresten ?hehehe nei de kan være kanskje viltre når de skjønner at det er tid for å sove
det går bra.Har endelig fått mannen til å velge en dato så vi får gifta oss også
![]()
Gikk brakrise! send ut RA på tokt!!!!
Hjelp, jeg kommer til unnsetningTom for Pepsi![]()
hehehe nei de kan være kanskje viltre når de skjønner at det er tid for å sove
![]()
Det var lenge siden!*stikker snuta inn*
skjer a?!