Skravletråd September

Herlig. :)
Jeg har bare ei på snart 7, som egentlig er veldig rolig og grei av seg.. Men jaggu er det ikke godt å sende henne i seng for kvelden likevel :p
hehehe nei de kan være kanskje viltre når de skjønner at det er tid for å sove :D
Jeg vet ikke, gjør jeg ??
når vi skravler sammen her skulle man jo tro det var det eneste stede
Hvordan går det ellers da?
Godt du ikke dør helt
det går bra. ;) Har endelig fått mannen til å velge en dato så vi får gifta oss også :laughing021

hehehe nei de kan være kanskje viltre når de skjønner at det er tid for å sove :D

det går bra. ;) Har endelig fått mannen til å velge en dato så vi får gifta oss også :laughing021
Bryllup neste år ?

Skravle skravle. I dag har vi gått tur med lille :-) Hun er ikke helt pigg, men godt pakket inn i vogna med kos så var hun fornøyd. Sliter med å få hun til å spise om dagen. Hm. Håper det gir seg snart, hun har ikke særlig å gå på.. Alle hatt en bra dag?

det går fint :) ordner mere i morgen

husker ikke sist jeg så deg her. Jobber du i morra foresten ?
krise! send ut RA på tokt!!!!
Gikk bra :)

Tsk. Mi bruker komme bort til meg og si at "nå synes jeg det er på tide å sove" :p
Men hun KAN hoppe litt rundt over hele stua - noe som stresser hundene, og fører til et enormt bråk. :p

Back
Topp