Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på turDa går jeg en kjapp tur. Så er jeg tilbake for fullt ganske snart.
Skulle ønske jeg likte te
Er utrolig frustrerende. Er 18.5 måneder mellom dem og lillebror er 6 uker. Han styrer noe veldig på ettermiddagen og kvelden for tiden så storebror stakkar blir litt forsømt. Får gi han masse kos og oppmerksomhet i helgen. Håper også lillebror kan bli litt roligere på ettermiddagen og kveldene også snart
![]()
En veldig enkel sjokoladekakeÅååh kake. Hvilken kake da?
Lært meg å drikke kaffe og øl og vin. Det får være braTok mange år før jeg likte det
Ja det gjør detJeg og. Ser så koselig ut å sitte med en kopp te.
Er i grunn det men ikke tid til dst merHvile er viktig![]()
Bør helst ha noe utenpå på vinterenEr det jeg og menerså håper bhg er enig og bruker det vi sender med
![]()
Blir varmeree på ferie i morgenHeihatt det bra! Begynner å bli passe lei sommervarmen bare. Du da? Er det varmt?
![]()
Vi får se daDu rekker nok det meste![]()
Vil anta du er ferdig med det nåMå henge opp klær her også
Hva slags te?Det tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslittnå skal jeg lage meg en kopp med te.
Haha som klager over div svangerskapsplager selv?Du kan benytte deg av alle disse naboene som du hjelper hele tiden!![]()
He he du er nå søt daHihi. Må prøve det du anbefalerer litt grønn på klær og ytterklær til de minste
![]()
Hva bruker du nå da ?Heretter skal jeg bare bruke lpmmebok!!!!!!