Skravletråd September

mormor lager taco, lillegull ligger på gulvet, og mamma skal egentlig studere litt, men er på babyverden i stedet. god deal? Ja:D
Det hørtes helt fantastisk ut!

Bhg kan dra lenger ut på landet med den at storebror sovner på 5 min i bhg nå uten vugging:mad:. Ikke søren om han skal sove hjemme ihvertfall. Og alle som sa at når de begynte i bhg så gikk det lettere med søvnen på kvelden også pga alle inntrykkene osv. Ja særlig:-/. Skikkelig irriterende. Og han er egentlig stuptrøtt.
Uff, så frustrerende:( godt mannen er hjemme neste uke..

Utrolig tungt, spesielt når han yngste hele tiden gråter og skal bæres mens han andre også vil ha oppmerksomhet. Nå er det prosjekt å få storebror til å sovne noe som han tydeligvis ikke skal i kveld til tross for at han gnir seg noe veldig i øynene
Håper han sover søtt nå:)

Fikk den verst tenkelige telefonen i dag :O
Eller.. på topp 10 av verste telefoner, i alle fall.
Tok telefonen og hørte "Hei, det er xxx fra barnevernstjenesten."

.. da hun fortalte at det kun var pga bf, kjente jeg så lettet at jeg gråt! Herregud..
Høres ikke ut som en spesielt morsom opplevelse nei!
Godt det var pga bf da

Kjekt med nye sko, da!

Jeg har en bror som fort får akutt bruk for nye sko. Han går dem i stykker :p En gang ble han stoppet på gata av en mann som ønsket kjøpe ham nye sko. Antagelig fordi han så veldig.. stakkarslig ut.. Hullete sko (!!), hetta tredd over hodet og en plastpose slengt over ryggen :p
Haha, så herlig:P
Her gås også sko istykker..

Får bidratt lite til utfordringene desverre . Håpe det går!

Ååh hoinder var en del ;)
Jeg syns det å brette klærne å legge de på plass er driiit kjedelig. Har en egen haug med sokker som jeg burde sende på blind date snart :p gidder bare aldri ;)
Tja måtte ta på sengetøy, og da kunne jeg like greit bli ferdig med resten men nå mangler jeg bare å brette klærne :p
Jaja får gjort det idag da

Back
Topp