Ooooog god kveldGod ettermiddag....snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooooog god kveldGod ettermiddag....snart![]()
Man skvetter nok litt av slike telefoner ja![]()
HeiSnakket med gu og bestilt ultralyd om 2 uker. Vasket og ryddet litt. Du da?
![]()
Nei. Holdt på til 06 før jeg gav opp. Hun holdt på å sovne flere gang. Men plutselig hoppa hun rundt, reiste seg i senga. Sprella med føttene og sjorra rundt og bablet. Turbo deluxeHuff det var da litt vel tidlig:-/. Ikke sjans for at hun sovnet igjen heller?
Her sovner hun mye letter i bhg nå enn hjemme. Ikke sjangs at jeg får henne til å sovne i det hele tatt hjemme. I bhg tar det faktisk bare 5 minutter. Det er muligBhg kan dra lenger ut på landet med den at storebror sovner på 5 min i bhg nå uten vugging. Ikke søren om han skal sove hjemme ihvertfall. Og alle som sa at når de begynte i bhg så gikk det lettere med søvnen på kvelden også pga alle inntrykkene osv. Ja særlig:-/. Skikkelig irriterende. Og han er egentlig stuptrøtt.
Spennende! Hvor langt på vei er du ved UL da?
Jeg har bare jobbet, egentlig. Kom hjem ca halv fem, og siden da har jeg bare.. spist.
Holder her nå, vært på babysvømming så håpa på en unge som sovnet i bilenDet tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslittnå skal jeg lage meg en kopp med te.
Hihi. Må prøve det du anbefalerFlink jentw det![]()
Jaer 4+1 nå,så er for å se om det er hjerteslag. En beroligende time bare( mistet 21upv sist)
Haha mat ja! Det er gødt, hva spiste du?
En kopp te her ogsåDet tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslittnå skal jeg lage meg en kopp med te.
Skulle ønske jeg likte teEn kopp te her ogsåingefærte for å pleie halsen
![]()
Er utrolig frustrerende. Er 18.5 måneder mellom dem og lillebror er 6 uker. Han styrer noe veldig på ettermiddagen og kvelden for tiden så storebror stakkar blir litt forsømt. Får gi han masse kos og oppmerksomhet i helgenHøres fantastisk kjedelig utNoen dager er hardere enn andre..!
Hvor stor aldersforskjell er det mellom dem?
Her også. Styrer ennå med lillebror som kaver med puppen men heldigvis ikke gråter. Sovnet egentlig med puppen da jeg ammet han i sengen men våknet selvsagt da jeg skulle reise megDet tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslittnå skal jeg lage meg en kopp med te.
Åååh kakeForstår den. Greit å få bekreftet liv.. Man blir vel gjerne litt mer obs og urolig etter å ha mistet..
Ble panerte koteletter og potetmos - og kake til dessert![]()
Tok mange år før jeg likte detSkulle ønske jeg likte te
Håper det ble som du villeHåper bare storebror sovner snart slik jeg får stelt lillebror også før han sovner