Skravletråd September

Man skvetter nok litt av slike telefoner ja:)

Ja.. Men var veldig godt å vite at det ikke var på grunn av meg.. BF har vi ikke noe kontakt med, så.. en sak "på" ham er ikke like skummel.

Hei☺️Snakket med gu og bestilt ultralyd om 2 uker. Vasket og ryddet litt. Du da?:)

Spennende! Hvor langt på vei er du ved UL da? :)

Jeg har bare jobbet, egentlig. Kom hjem ca halv fem, og siden da har jeg bare.. spist.

Det tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslitt :o nå skal jeg lage meg en kopp med te.

Huff det var da litt vel tidlig:-/. Ikke sjans for at hun sovnet igjen heller?
Nei. Holdt på til 06 før jeg gav opp. Hun holdt på å sovne flere gang. Men plutselig hoppa hun rundt, reiste seg i senga. Sprella med føttene og sjorra rundt og bablet. Turbo deluxe

Bhg kan dra lenger ut på landet med den at storebror sovner på 5 min i bhg nå uten vugging:mad:. Ikke søren om han skal sove hjemme ihvertfall. Og alle som sa at når de begynte i bhg så gikk det lettere med søvnen på kvelden også pga alle inntrykkene osv. Ja særlig:-/. Skikkelig irriterende. Og han er egentlig stuptrøtt.
Her sovner hun mye letter i bhg nå enn hjemme. Ikke sjangs at jeg får henne til å sovne i det hele tatt hjemme. I bhg tar det faktisk bare 5 minutter. Det er mulig

Spennende! Hvor langt på vei er du ved UL da? :)

Jeg har bare jobbet, egentlig. Kom hjem ca halv fem, og siden da har jeg bare.. spist.

Ja☺️ er 4+1 nå,så er for å se om det er hjerteslag. En beroligende time bare( mistet 21upv sist)
Haha mat ja! Det er gødt, hva spiste du?

Ja☺️ er 4+1 nå,så er for å se om det er hjerteslag. En beroligende time bare( mistet 21upv sist)
Haha mat ja! Det er gødt, hva spiste du?

Forstår den. Greit å få bekreftet liv.. Man blir vel gjerne litt mer obs og urolig etter å ha mistet..

Ble panerte koteletter og potetmos - og kake til dessert :p

Påtide med litt hjemmejobbing straks. Bare slappe av litt med te før jeg titter innom bestillingene til neste uke på jobb og planlegger disker :)

Høres fantastisk kjedelig ut :( Noen dager er hardere enn andre..!
Hvor stor aldersforskjell er det mellom dem?
Er utrolig frustrerende. Er 18.5 måneder mellom dem og lillebror er 6 uker. Han styrer noe veldig på ettermiddagen og kvelden for tiden så storebror stakkar blir litt forsømt. Får gi han masse kos og oppmerksomhet i helgen:-). Håper også lillebror kan bli litt roligere på ettermiddagen og kveldene også snart:-)

Det tok sin tid å legge barn idag ja. Helt utslitt :o nå skal jeg lage meg en kopp med te.
Her også. Styrer ennå med lillebror som kaver med puppen men heldigvis ikke gråter. Sovnet egentlig med puppen da jeg ammet han i sengen men våknet selvsagt da jeg skulle reise meg:-)

Back
Topp