Det gjør de aldri så finn deg noe annet å irritere deg påFolk må lære seg å parkere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør de aldri så finn deg noe annet å irritere deg påFolk må lære seg å parkere!
Ha ha de hadde ikke fancy bil daHoho nå høres du ut som samboern min
Eller hans ord er vel mere "åh lær deg å parkere, kjører fancy bil men parkere DET kan du ikke"![]()
Åh, jeg tok også en powernap på 30 min. Fantastisk!!Det var digg med en powernapskulle egentlig spille litt the sims men så sovna jeg med frøkna
![]()
Skjønner det jaJa tror deter alene med henne helt til 21 i kveld. Tirsdag og torsdagene blir ofte ekstra lange.
Dwt hadde deHåper de har fått ordnet det!
Det gjør jegPakk pent![]()
Burde finnes det hvertfallFinnes det parkeringskurs??![]()
Åååh det er irriterendeHa ha de hadde ikke fancy bil da
Men å klare å parkere midt i mellom to plasser er helt utrolif
Men det er jo så gøy!!I knowjeg kunne spilt the sims en hel dag
Eller det gjorde jeg faktisk i sommer da gubben tok med seg frøkna. Nesten hele dagn gikk til å spille![]()
Her ble det 1 time og 40 minÅh, jeg tok også en powernap på 30 min. Fantastisk!!![]()
Men han kommer hjem nå etter jobb! Må spiseSkjønner det ja
Jeg har mac daMen det er jo så gøy!!
Jeg har dessverre ikke hatt noen data som har taklet spillet tidligere, men samboer har ordnet med en som står på loftet nåmen jeg blir så beroende av spill så jeg får vel sikkert ikke installerer det allikevel
![]()
Må henge opp klær her ogsåJaja etter å ha sovet bort hele formiddagen er det på tide å huske klesvask, har to maskiner på men nå ned for de er snart ferdig og da er det bare å fylle de opp igjen, samt huske å ta av sengetøy først så det får en vask
Frokost så sent?Ble helt borte jeg ! Endelig fått i meg frokost og støvsugd![]()
Kos deg hjemmeDet er godt å være "hjemme".
Åå så herligLille sitter på gulvet med alle dukkene sine, tar opp en og en, vugger å syngergår stort sett i "oooh oooh ooh" når hun synger
![]()
Tusen takkKos deg hjemme
Yes gjorde detTusen takkhvordan gikk det med sykehusgreiene? Fikk du tak i det du skulle?
Ja, absolutt! Ikke vet jeg hva som foregår, men noe er detGodt hun fikk sove litt ekstra på morgenen da![]()