Skravletråd September

Hoho nå høres du ut som samboern min :p
Eller hans ord er vel mere "åh lær deg å parkere, kjører fancy bil men parkere DET kan du ikke" :p
Ha ha de hadde ikke fancy bil da
Men å klare å parkere midt i mellom to plasser er helt utrolif

Ha ha de hadde ikke fancy bil da
Men å klare å parkere midt i mellom to plasser er helt utrolif
Åååh det er irriterende :p
Husker samboer ble sikkelig irritert på en som ikke klarte å parkere, så han gikk bort å spurte om mannen trengte hjelp :p

I know :D jeg kunne spilt the sims en hel dag :o

Eller det gjorde jeg faktisk i sommer da gubben tok med seg frøkna. Nesten hele dagn gikk til å spille :p
Men det er jo så gøy!! :D
Jeg har dessverre ikke hatt noen data som har taklet spillet tidligere, men samboer har ordnet med en som står på loftet nå :) men jeg blir så beroende av spill så jeg får vel sikkert ikke installerer det allikevel ;)

Men det er jo så gøy!! :D
Jeg har dessverre ikke hatt noen data som har taklet spillet tidligere, men samboer har ordnet med en som står på loftet nå :) men jeg blir så beroende av spill så jeg får vel sikkert ikke installerer det allikevel ;)
Jeg har mac da :p ikke den beste spille maskinen, men so far so good ;) den forrige macen døde :o men det var i 2012. Hadde hatt den sykt lenge også.
Man blir sykt avhengi av sims :o

Jaja etter å ha sovet bort hele formiddagen er det på tide å huske klesvask, har to maskiner på men nå ned for de er snart ferdig og da er det bare å fylle de opp igjen, samt huske å ta av sengetøy først så det får en vask
Må henge opp klær her også

De klarte heldigvis å fakse brevet over fra drammen til lokalsykehuset så nå har vi det i orden også !

Back
Topp