Skravletråd September

Jaja etter å ha sovet bort hele formiddagen er det på tide å huske klesvask, har to maskiner på men nå ned for de er snart ferdig og da er det bare å fylle de opp igjen, samt huske å ta av sengetøy først så det får en vask
Er ikke du syk?!:eek:

Jaja etter å ha sovet bort hele formiddagen er det på tide å huske klesvask, har to maskiner på men nå ned for de er snart ferdig og da er det bare å fylle de opp igjen, samt huske å ta av sengetøy først så det får en vask
Vaske tøy dagen? :)

Tror jeg vasker klær hver dag jeg :o jaa. Hver dag denne uka har jeg vaska 1-2 maskiner.

Jeg skjønte ikke at vesla var vår før vi hadde vært hjemme noen dager.
Hehe husker jeg syns det var rart på barsel når jeg gikk rundt med ei mørk lita jente som virkelig ikke så ut som mitt barn ;)
Tar gjerne noen dager tror jeg før hjernen får omstilt seg :)

Er ikke du syk?!:eek:
Jo men hva skal jeg gjøre da? :o
Mannen er egentlig også syk men frisk nok til å reise på jobb, så siden han ble syk har det ikke hvert altfor mye som har blitt gjort, også skal vi bort imorgen!
Kan ikke se sånn ut da! :o

Mannen skal få ta gulv osv da men noe må jeg virkelig ta :o

Lille sitter på gulvet med alle dukkene sine, tar opp en og en, vugger å synger :D går stort sett i "oooh oooh ooh" når hun synger :p

Vaske tøy dagen? :)

Tror jeg vasker klær hver dag jeg :o jaa. Hver dag denne uka har jeg vaska 1-2 maskiner.
Bor i leilighet og deler vaskerom med mange andre så ca en dag i uka vasker jeg klær i industri vaskemaskiner så 6 maskiner hadde blitt en del mer i andre vaskemaskiner :p
Litt over 3 fulle ikea poser med klær, sengetøy og håndkler samt matter på kjøkken, stue og bad :p
Er bedre når ikke alt må vaskes da.

Men har 4 timer på meg for å vaske samt tørke alt så som regel går denne dagen kun i klesvask :o
Godt å få vasket samt tørket såpass mye såpass fort da, bare slitsomt når man holder på :p

Melkesyrebakterier hjelper mot løs mage i forbindelse med antibiotika, om du vil kan du jo ta tabletter og men kan like gjerne ta yogurt eller fil.
Og typisk nok har du også sånn fin kombinasjon av medisiner nå.

Husk at du ikke skal ta Levaxin samtidig som jern og magnesium, vet ikke om de har sagt noe men det burde de ha gjort ihvertfall.
Minimum to timer fra inntak av Levaxin før du tar jern og magnesium eller omvendt, men husk på at mesteparten av jern preparater mister effekt ved kalsium som gjør det igjen vanskelig ved melkeprodukter!
Har noen sånne kombinasjoner selv da så blir fort mye å tenke på! :(
Å nei det har ikke noen nevnt!! :o
Da skal jeg ta Levaxinet tidligere i steden!
Men den her setningen skjønte jeg ikke... Hva er det jeg skal tenke på?
"men husk på at mesteparten av jern preparater mister effekt ved kalsium som gjør det igjen vanskelig ved melkeprodukter!"
Skal jeg ikke spise melkeprodukter i samband med jerntabletter?

Snørr og hoste hører hjemme til høsten så ikke spesielt rart ;)
Godt han er bedre :)
Ja :)
Vi kjørte jo hjem for å gå på den årlige martnan som er her i helgen, og det hadde vært veldig kjipt om han hadde måtte blitt hjemme fra den :/

Bor i leilighet og deler vaskerom med mange andre så ca en dag i uka vasker jeg klær i industri vaskemaskiner så 6 maskiner hadde blitt en del mer i andre vaskemaskiner :p
Litt over 3 fulle ikea poser med klær, sengetøy og håndkler samt matter på kjøkken, stue og bad :p
Er bedre når ikke alt må vaskes da.

Men har 4 timer på meg for å vaske samt tørke alt så som regel går denne dagen kun i klesvask :o
Godt å få vasket samt tørket såpass mye såpass fort da, bare slitsomt når man holder på :p
Husker jeg delte vaskerom når jeg var student, der så forsvant det alltid en bh :p creepy medstudenter som bodde i bygget tror jeg :p

Måtte lese 2 ganger nå! 3 ikea poser :o ååh djeeez!! Det var mye! Da skal ikke jeg klage :p

Back
Topp