Ja av og til så lar jeg fornuften tale til megÅ sove litt hørtes mye mer fornuftig ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja av og til så lar jeg fornuften tale til megÅ sove litt hørtes mye mer fornuftig ut![]()
God ettermiddag....snartOg god formiddag![]()
Ja om en mnd eller to tenker jegDet gjør det snart![]()
Uff da, sender en bøtte med varme tankerHar kommet frem til sykehuset og venter... kan noe please sende meg noen gode tanker?? Er så nervøs ar jeg holder på å dø på meg!!
Det er braJa av og til så lar jeg fornuften tale til meg![]()
Pakk pentFår vel gå å pakke litt jeg
Finnes det parkeringskurs??Folk må lære seg å parkere!
Hørtes deilig utDet var digg med en powernapskulle egentlig spille litt the sims men så sovna jeg med frøkna
![]()
Synes det jaKanskje like greit![]()
Det er noe av det besteDet var digg med en powernapskulle egentlig spille litt the sims men så sovna jeg med frøkna
![]()
Alle gode tanker sendes din vei!Har kommet frem til sykehuset og venter... kan noe please sende meg noen gode tanker?? Er så nervøs ar jeg holder på å dø på meg!!
I knowDet er noe av det beste![]()
Det var sein frokostBle helt borte jeg ! Endelig fått i meg frokost og støvsugd![]()
Tenkte mere på å sove med frøkna haha. Men sims er gøy det jaI knowjeg kunne spilt the sims en hel dag
Eller det gjorde jeg faktisk i sommer da gubben tok med seg frøkna. Nesten hele dagn gikk til å spille![]()
Ja det var detDet var sein frokost![]()
Jeg skjønte ikke at vesla var vår før vi hadde vært hjemme noen dager.Eventuelt får lillebror med hjem![]()
Men er vel ikke unormalt heller at man ikke helt kjenner det i løpet av et svangerskapet heller![]()
Hahaha! Ååh jaTenkte mere på å sove med frøkna haha. Men sims er gøy det ja