Skravletråd September

På vinteren har jeg et par reimavotter som er forede. Men kanskje greit å ha ufora og så lag med ull under? Skal sjekke ut vossatassar :)
Ull under og andre utenpå er gull.
Om bhg fungerer sånn. I den bhg eldste gikk de første årene, ja!!

Der de har gått siden fungerer ikke personalet sånn.

Regnvotter med fleece i. Tykke votter på vinteren.

Eldste hadde ikke vinterdress han i Bergen. Han fikk en reima-parkdress som han hadde hjemmestrikket ulldress under (som "ullfor", og selvsagt ull under som vanlig) og den brukte han med mindre ull under når våren kom. Og når det regnet. Personalet så at han var varm og tørr.

Her bare får man beskjed om at ungen mangler vinterdress og forede votter. Hjemmestrikket Ullvotter er det dummeste de ser, de tåler ikke vann. (jeg har nå strikket tovede votter også jeg. De tåler kanskje ikke vann som en regnvott, men fingrene er varmere...)

Goood morgen :D da var vi oppe. Våknet av at mannen løp rundt som en gal "hvor er drakten min hvor er drakten min"
Hvilken drakt "den nye" så var det opp å lete, aah den lå i baggen. Etterfulgt av "faen jeg er seint ute...hadde"
30 min senere våkna frøkna, smalt hue sitt rett i nesa på mor, au det resulterte i neseblod.
Actionfylt morgen med andre ord :p

Husk at Moderator Linda er assisterende forumansvarlig fra og med i dag :)
Hadet damer, jeg forsvinner for en liten stund :) Lykke til med utfordringene. Gleder meg til å komme tilbake å se at dere har klart det. Håper dere liker premiene som kommer:)

God morgen :) så tidlig dere er oppe da. Jeg bruker så lang tid på å komme meg ut av senga

Goood morgen :D da var vi oppe. Våknet av at mannen løp rundt som en gal "hvor er drakten min hvor er drakten min"
Hvilken drakt "den nye" så var det opp å lete, aah den lå i baggen. Etterfulgt av "faen jeg er seint ute...hadde"
30 min senere våkna frøkna, smalt hue sitt rett i nesa på mor, au det resulterte i neseblod.
Actionfylt morgen med andre ord :p
God morgen:D heftig start på dagen:P

Back
Topp