Ja. Da skjønner jeg forum ikke blir prio altsåBlir en liten pustepause om et par uker, så er det på'n igjen.
Men har vist lenger at det kommer til å være en veldig hektisk periode nå.
Sånn er det bare til tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Da skjønner jeg forum ikke blir prio altsåBlir en liten pustepause om et par uker, så er det på'n igjen.
Men har vist lenger at det kommer til å være en veldig hektisk periode nå.
Sånn er det bare til tider
Sommer neste år ?Regner med den kommer neste år. Ikke tidligere iallefallaltfor lenge til uansett når det kommer
Oj.... Litt av et arbeid :O
Første gang du er med på rypa? Jeg var med i fjor. Topp stemning :-DDet bli kjempe gøy.
Vi drar oppover fredag ettermiddag.
Blir egentlig et pusterom hele fredagen også, skal være hjemme med de to minste siden det er planleggingsdag i barnehagen
Ja. Likevel kjedelig. Den ser jeg!Sommer neste år ?
Ja, det kan man si. Heldigvis forsikrissak, men ja. kjedelig
Ikke santlett at jeg sparer de ytterklærne vi kjøper nå til evt nestemann. Det er dyrt når man må kjøpe nytt så ofte
Så gøyI dag har jeg påmeldt dattera på turn!Krysser fingrene for at hun får komme med
![]()
Guri, nå er du snart heeelt klar!God kveld damer nå er madrass til sprinkelseng kjøpt og til lufting snart skal jeg få luftet ut dyna, da mangler jeg bare å sette på sengetøyet!![]()
Musemor dukker nok opp etterhvertHvor har det blitt av musemor?
Ja det er det.Ja. Likevel kjedelig. Den ser jeg!
Står bare 2017 på imdb. Ikke når :/
Natta her også nå. Sove godtGod natt![]()
Funnet senga nå jegTrøtt jeg
Blir tidlig senga i dag
God kveld og god nattGod kveld i stua :-D
Alt bra?
Så koselig daDet var fin feiring av 30-åringenhan ble ganske glad for overraskelsesbesøket lell
![]()
Hurra, koselig å se degMusemor skravler hull i hodet på mannen...
Kjære, jeg har alltid trodd reven har hvite labber, men de er sorte.
Kjære, er det blå øyne reven har
Kjære, hva er øyefargen har en grevling....
Så gøylykke til!
9 voksne pluss lille. Så ikke mange, akkurat nok for han som egentlig ikke ønska no oppstyr.Så bra da. Var dere mange?![]()
Hørte om den for første gang for 2-3 uker sidenFørste gang du er med på rypa? Jeg var med i fjor. Topp stemning :-D
Vi reiser også fredag.
Godt med litt tid med de minste før du drar da.![]()
Ja, han ble overrasket selv over at han syns det var koselig.Så koselig da![]()
Sånn går det når jeg er helt borteHar ikke vært her siden august
Har ikke de gul/grønne?Forresten, det jeg maser på mannen om, vet dere hvilken øyefarge grevlinger har![]()