Skravletråd September

Oops! Glemte dere av den? :o håper ikke det var runddag??
Nei altså pappa hadde også bursdag så jeg gratulerte han. Så da gikk svigermor litt i glemmeboka.
Men gubben sa "men hun gratulerte ikke frøkna på 1 års dagen heller" barnslig men :p

Parkeringsskade. Kom tilbake til bilen og der var merke og bulk. Grave pga når vi lagde terasse på fremsiden av huset så har visst noe jernrør blitt slått ned i kloakkrør til nabo. De har fått tettere og tettere rør pga dette . Så vi deler da rør med nabo , men våre ligger litt lenger ned eller under deres så vi har ingen problem . Kjipt!
Å nei så utrolig kjipt

Her i Sverige fortsetter ting å ikke gå som planlagt :(
Punktering på fjellet i går og feber på lillegutt idag. Han koket virkelig i natt og i morges våknet jeg av at han hostet til han kastet opp (har vært litt forkjølet en stund, men det har liksom ikke slått ut ordentlig). Når jeg sjekket feberen sist hadde han 38,5, kort tid etterpå kastet han opp flere ganger igjen og nå har han sovet i over to timer... Stakkar liten :(
Uff da, stakkars liten:(
God bedring!

Gaaaaah
Legen som skulle sende reisebevis til oss for 6 dager siden hae tydeligvis ikke gjort det så nå må jeg prøve å få tak i henne i morgen og mest sannsynøig kjøre til drammen for å hente

Da har vi vært på 6ukers kontroll med lillebror:-). Veier 5390 gr, opp fra 4900 for 2 uker siden:-). Så fornøyd med vektoppgangen:-). Hs vil ha en måling til i begynnelsen av oktober bare for å være sikker på at vektøkningen er grei og vi ikke trenger mme:-)

Back
Topp