På en måteÅ nei, glemte dere bursdagen?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På en måteÅ nei, glemte dere bursdagen?!![]()
Nei altså pappa hadde også bursdag så jeg gratulerte han. Så da gikk svigermor litt i glemmeboka.Oops! Glemte dere av den?håper ikke det var runddag??
Leilghet. Men vi skal sikkert på flere visninger. Mannen vil ha hus, men hus resulterer i hage arbeid, klipping av plenSå herlig!! Hus? Leilighet?![]()
Ååh du skulle vist. Når han kommer hjem så er jeg ikke så spennende. Nå står hun å slår på bade døra fordi pappa er på do. Hyler og roperGlad i pappa hu der![]()
På hus eller leilighet?Woop!! Da skal vi på visning til uka![]()
Mhm grøss jaSamme her*grøss*
Å nei så utrolig kjiptParkeringsskade. Kom tilbake til bilen og der var merke og bulk. Grave pga når vi lagde terasse på fremsiden av huset så har visst noe jernrør blitt slått ned i kloakkrør til nabo. De har fått tettere og tettere rør pga dette . Så vi deler da rør med nabo , men våre ligger litt lenger ned eller under deres så vi har ingen problem . Kjipt!
Ha ha vi er nok mangeJeg også faktisk![]()
Mhm det har jeg daDa har du gjort en god jobb![]()
Denne er leilighetPå hus eller leilighet?
Uff da, stakkars litenHer i Sverige fortsetter ting å ikke gå som planlagt
Punktering på fjellet i går og feber på lillegutt idag. Han koket virkelig i natt og i morges våknet jeg av at han hostet til han kastet opp (har vært litt forkjølet en stund, men det har liksom ikke slått ut ordentlig). Når jeg sjekket feberen sist hadde han 38,5, kort tid etterpå kastet han opp flere ganger igjen og nå har han sovet i over to timer... Stakkar liten![]()
Ups den er kjipForbaskade onge!! Se hva han har gjort med en kulepenn på mormor og morfars ene god-stol!! Og ikke kan jeg bli "sint" på han nå heller når han ligger med feber
Vis vedlegget 195574
Lykke tilDenne er leilighetmen gubben vil på visning på ett hus han så, så vi får vel gå på den også
Gråt da vi leverte han men storkoste seg fikk jeg beskjed omÅh, hvordan gikk det idag??![]()
Ja synes detSå herlig dagodt for mamma å se!
Så har jeg oversikt over det vi har og ser hva vi evt trenger om salg dukker oppHaha! Lurt![]()