Har drukket te. Men ble faktisk bare mer sår. Mint-te. Skulle hatt ingefærte.Varm te? Halspastill? Melk med honning?![]()
Halspastill funker ikke. Og kan ikke drikke melk pga jeg blir dårlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har drukket te. Men ble faktisk bare mer sår. Mint-te. Skulle hatt ingefærte.Varm te? Halspastill? Melk med honning?![]()
Merker det her og ja :O men nesten vinterkaldt her.
Hvor i landet bor du?
Jeg har den curamed med myk kjerne. Den har alltid pleid å funke.Kura med råmelk![]()
Var vel 6 grader her i morges. Iskaldt. Vurderte å sende med vinterdress i bhg. Haha. Men har kjøpt cherockser(?) idagJepp :O Verste er jo at det ikke er begynt å bli særlig minusgrader enda.. Blir jo enda verre da :O
Bor sørlig-ish i Nordland![]()
hver tirsdag 20:30 er det jeg som er sjefen herMannen sitter jo ved siden av meg i sofaog han er sjef over fjernkontroll....
Melkesjokolade med DaimHvilken sjokolade?
Dere er vel vant til litt ekstra vindSom vestlendinger har vi sikret det nesten. Naboen sa fra i morges, han hadde sett den gamle verandadøra vår sto ute, det er meldt vind i dag. Jeg vet det, vi begynte i går, men det ble mørk, vi skal ta den i dag, sa jeg.innen jeg kom hjem hadde mannen saget den og båret den bort og ryddet opp![]()
HohoSå bra! Hihi![]()
Åååh. Den og firkløver er den beste!hver tirsdag 20:30 er det jeg som er sjefen her![]()
Melkesjokolade med Daim![]()
Æsj, da vet jeg ikkeHar drukket te. Men ble faktisk bare mer sår. Mint-te. Skulle hatt ingefærte.
Halspastill funker ikke. Og kan ikke drikke melk pga jeg blir dårlig![]()
Det er du ikke alene omJepp. Savner sommeren alt![]()
Heldig du er dahver tirsdag 20:30 er det jeg som er sjefen her![]()
Melkesjokolade med Daim![]()
Ja de er godeÅååh. Den og firkløver er den beste!
Jeg får sett det uansett så ikke noe farligHeldig du er da![]()
Nei får bare leve med detÆsj, da vet jeg ikke![]()
Savner firkløveren med mørk sjokolade.Ja de er gode
Dere er vel vant til litt ekstra vind
Her er det sjelden så heftig at ting flytter på seg![]()
Hehe, vil tro det kan lindre litt?Nei får bare leve med detprøvde is. Funka ikke anna enn at der var veldig godt
x
Nei, det kødder man ikke medVi er vant til at ting flytter på seg ja. Selvsagt. Det var jo meldt storm. Storm leker man ikke med.
Nei, det kødder man ikke med![]()