Håper hun roet seg etterhvertI dag har vi vært på barseltreff, og Èida har i grunn en dårlig dag så det er mye gråt og byssing i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper hun roet seg etterhvertI dag har vi vært på barseltreff, og Èida har i grunn en dårlig dag så det er mye gråt og byssing i dag..
En herlig mann!Så hærlig![]()
Er hun ikke alltid det?Klar for å skravle litt ?
Aah. Kjedelig når det blir til diskusjoner. Her lo mest mannen av meg. For jeg gråt av bagatelltinger. Der og da føltes de storejeg å gråt endel, men vi var under flytting og diskuterte masse om huset. Ble til store krangler hver gang
Ja det er kaldt ute å :/
Hurra for snill og omtenksom mannEndelig kan jeg juble litt over mannen, som gidder å rydde kjøkkenet. Og som var så grei å tok med seg lillemor ut, og som kjøpte sjokolade til meg
Ja det ble nesten slutt flere gangerAah. Kjedelig når det blir til diskusjoner. Her lo mest mannen av meg. For jeg gråt av bagatelltinger. Der og da føltes de store![]()
Håper du har to sovende søte barn nåDa sover storebror. Lillebror håper jeg også sover tungt nok nå til at jeg kan legge han i nestet
![]()
Oj :O det er ihvertfall ikke gøyJa det ble nesten slutt flere gangerog vi var nygift
Følte jeg fortjente det nåHurra for snill og omtenksom mann![]()
Jeg heier på degPå ingen måte, men jeg skal bliEr langt der fremme ett sted, men nå skal jeg ikke gi meg
![]()
Ja veldig glad for detOj :O det er ihvertfall ikke gøygodt dere kom dere gjennom det!
Jeg titter innom innimellomNoen klare for skravling ikveld? Har ingenting å gjøre![]()
Hvordan går dere med dere nå? Oppi nye graviditeten med tvillinger?Ja veldig glad for det
Godt å se degJeg titter innom innimellom![]()
Litt annen værtype jaHei hei, og god kveld!
Merkes så veldig godt at det er høst - er blitt så kaldt her nede i kjelleren min![]()
Det går braHvordan går dere med dere nå? Oppi nye graviditeten med tvillinger?
Slik som med de fleste. Det er braDet går bramen det er litt opp og ned