Hvis jeg ikke blir altfor oppslukt i boken så blir jeg medNoen klare for skravling ikveld? Har ingenting å gjøre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg ikke blir altfor oppslukt i boken så blir jeg medNoen klare for skravling ikveld? Har ingenting å gjøre![]()
Jeg er rimelig klarNoen klare for skravling ikveld? Har ingenting å gjøre![]()
HeheHehe, det som imponerte meg denne gangen. Er at han ble så overasket at jeg plutselig hadde lyst på det, og plutselig klikka![]()
Hvilken bok?Hvis jeg ikke blir altfor oppslukt i boken så blir jeg med. Er så utrolig spennende i boken nå så klarer nesten ikke å legge den fra meg
![]()
Du, det har jeg skjøntHun er bare innom for å erte oss
Hvis jeg ikke blir altfor oppslukt i boken så blir jeg med. Er så utrolig spennende i boken nå så klarer nesten ikke å legge den fra meg
![]()
Godt å få gjort litt når man er aleneSå er lillemor hentet av farmora si. Og jeg skal prøve å rydde litt.
Håper du får det svaret du ønskerSkrev muligensDessverre venter jeg enda på svar ....
jeg å gråt endel, men vi var under flytting og diskuterte masse om huset. Ble til store krangler hver gangHehe![]()
Jeg hadde det med å gråte over ca alt![]()
Ja det er kaldt ute å :/Hei hei, og god kveld!
Merkes så veldig godt at det er høst - er blitt så kaldt her nede i kjelleren min![]()
Hva spiste dere idag?Middag er spist, jeg er helt gåen. Mannen å vesla skal ut en tur !![]()
Flott daDet gikk smertefritt faktisk![]()
Så hærligRart jeg elsker mannen min? "jeg er vant til deg"![]()
Merker du og har tempo idagJeg er rimelig klar
God kveld søte dugod kveld![]()
Merker det her og ja :O men nesten vinterkaldt her.Hei hei, og god kveld!
Merkes så veldig godt at det er høst - er blitt så kaldt her nede i kjelleren min![]()
Håper det ikke tar så lang tid da...Til dem svarer![]()
Klar for å skravle litt ?God kveld søte du![]()
HohoRart jeg elsker mannen min? "jeg er vant til deg"![]()