Hoster ikke akkurat nå. Ei heller klør det. Hmmm muligens en effekt herCosylan pleier å funke på meg i hvert fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoster ikke akkurat nå. Ei heller klør det. Hmmm muligens en effekt herCosylan pleier å funke på meg i hvert fall![]()
Veldig !! Lenge til neste gang tenker jegSå deilig han hjalp til![]()
Krysser fingrene begge sover søttDa sover storebror. Lillebror håper jeg også sover tungt nok nå til at jeg kan legge han i nestet
![]()
En gang er vel bedre enn ingen gangVeldig !! Lenge til neste gang tenker jeg
Ja er vel detEn gang er vel bedre enn ingen gang![]()
Men la oss håpe det skjer igjen daJa er vel det![]()
Ja det skjer når jeg eksploderer neste gangMen la oss håpe det skjer igjen da![]()
Hadde han plutselig fått ånden over seg?Ja det skjer når jeg eksploderer neste gangeller gråter ! Men denne gangen hadde jeg ikke sagt eller gjort noe.
Satser på flere sånne
Hvorfor bare halvveis da?Nei gjorde ikke det![]()
Koselig at du hilser påHei på dereikke mye tid til å være her inne om dagen. Formen min blir bedre og idag var jeg ute med bentleif
❤
Skal straks ned å putte klesvasken til tørk. Så skal jeg ta litt mer husarbeid før jeg starter med middagen![]()
Det var nok deilig vil jeg troEi venninne. Vi trengte en kveld uten mann og barn![]()
HahaSkulle lufte litt, hadde satt vogna forran så ikke lille skulle gå ut. Neida, hun kom forbiså står hun ute å banker på vinduet "hei hei mamma"
Haha søte J altsåSkulle lufte litt, hadde satt vogna forran så ikke lille skulle gå ut. Neida, hun kom forbiså står hun ute å banker på vinduet "hei hei mamma"
Han kom vel på hvordan det er å ha gravid kjerringHadde han plutselig fått ånden over seg?![]()
Haha. Hormonell og eller?Han kom vel på hvordan det er å ha gravid kjerring![]()
Må vel si detHaha. Hormonell og eller?![]()
Hihi. Jeg liker å si jeg var mildt hormonellMå vel si det![]()
Hehe, det som imponerte meg denne gangen. Er at han ble så overasket at jeg plutselig hadde lyst på det, og plutselig klikkaHihi. Jeg liker å si jeg var mildt hormonell
Mannen er ikke like enig
Sprekere enn meg ihvertfallPå ingen måte, men jeg skal bliEr langt der fremme ett sted, men nå skal jeg ikke gi meg
![]()