Skravletråd September

Haha ja rart det der. Her hadde vi også endelig fått storebror over i egen seng hele natten men nå er han tilbake hos oss:-)
Her så er jeg den strenge. Jeg gir meg ikke før hun sovner i egen seng :p mens gubben er sånn som gir etter "jaa men hun kan da få ligge mellom oss, det er så koselig"

Skal jeg ligge å sparke på deg en hel natt svarer jeg da ;)

Først nå begynner kroppen å fungere, etter to(!) glass med rødt i går kveld. Tåler jeg ingenting? Også alt som skulle vært gjort i dag:/ kjøpe 30-årsgave til kællen og ordne med kake. Det kommer gjester hit i morra og alt flyter. Gi meg styrke!

Hva med å ikke prøve. Bare sove deg frisk?
Var på jobb likevel. Men fikk holde på med mitt og unngikk kassa da jeg ikke har særlig til stemme igjen.
Men er hos legen nå for nye blodprøver og få noe for hosten. Hadde visstnok veldig høye infeksjonsprøver sist så spent på om de har gått ned

Først nå begynner kroppen å fungere, etter to(!) glass med rødt i går kveld. Tåler jeg ingenting? Også alt som skulle vært gjort i dag:/ kjøpe 30-årsgave til kællen og ordne med kake. Det kommer gjester hit i morra og alt flyter. Gi meg styrke!
Lenge siden du drakk sist?

Back
Topp