Her så er jeg den strenge. Jeg gir meg ikke før hun sovner i egen sengHaha ja rart det der. Her hadde vi også endelig fått storebror over i egen seng hele natten men nå er han tilbake hos oss![]()
Skal jeg ligge å sparke på deg en hel natt svarer jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her så er jeg den strenge. Jeg gir meg ikke før hun sovner i egen sengHaha ja rart det der. Her hadde vi også endelig fått storebror over i egen seng hele natten men nå er han tilbake hos oss![]()
Gammel er han?Her har han ikke begynt på fast føde enda, en stund til det skjer. Satser på at det endrer seg hos dere
![]()
Jada ett pae timerOii. Ble det noe søvn i det hele tatt![]()
Ja konkuranse på gang så han syklet restenBare halvveis?
God morgen![]()
He he det kan jo hendeTror det, hun gjør eller snakker sjeldent om noe annet ihvertfall.
Men kan hende hun blir overrasket når hun må lære seg en dans eller høre på en danselærer![]()
God dagenGod morgen damer. Senga frister men må vente til jeg kan ta blodsukkeret mitt.
Føler meg helt utslitt nå da![]()
Mye planer i dag jaPlaner i dag ?
Dårlig gjort å bare si det altsåHar muligens noe stort på gang!!!!![]()
Du er flink altsåÅ bursdagsgaver![]()
Koselig tradisjon som ikke må brytesHoho takk. Jeg har tradisjon å ringe å synge bursdagssangen![]()
Hvordan gikk det??Håper hun sover leeenge på dagen![]()
Hun sov en timeHvordan gikk det??![]()
Var på jobb likevel. Men fikk holde på med mitt og unngikk kassa da jeg ikke har særlig til stemme igjen.Hva med å ikke prøve. Bare sove deg frisk?
Takk. Hos legen nå. Gikk en time før fra jobb da jeg fikk time for nye blodprøver.Fortsatt god bedring
Lenge siden du drakk sist?Først nå begynner kroppen å fungere, etter to(!) glass med rødt i går kveld. Tåler jeg ingenting? Også alt som skulle vært gjort i dag:/ kjøpe 30-årsgave til kællen og ordne med kake. Det kommer gjester hit i morra og alt flyter. Gi meg styrke!
Oj oj oj. Regner og tror det er noe forumrelatert?Har muligens noe stort på gang!!!!![]()
God dagHei på dere! God tirsdag alle![]()
Ja klart jeg erDu er flink altså![]()