Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen hope
Planer i dag ?God morgen![]()
Hadde vært ute å spistHvor hadde du vært?![]()
Føles av og til slik men godt å høre ja at en ikke er aleneGodt man ikke er alenegubben tok hu over i senga i 22 tiden, kaving frem og tilbake, flytta henne over i egen seng k 3 tiden, tilbake i 5 tiden. Sov i 45 min
ååh joy.
God morgenGod morgen![]()
Hva da ?Har muligens noe stort på gang!!!!![]()
Planer for dagen ?God morgen![]()
Vært hos kiropraktor og skal på 6 ukers kontrollen etter fødsel i 13 tiden. Er også egentlig barseltreff i regi av helsestasjonen med fysio idag kl 13.30 men spørs om jeg rekker det. Alltid forsinkelser hos legenPlaner for dagen ?
Jeg vet ikkeHva da ?![]()
Ja, virker til å være bedre i dagSånn er det noen dager desverre![]()
Så bra! Det er så godt å høre når folk har det fint på jobb :-DSuper dag på jobb![]()
Det er godt å høre. Her har vi og ammet 3 ganger i natt, enda vi har økt på fast føde.Legging gikk overraskende bra til tross for en hylende lillebror som ikke roet seg. Han styrte litt før han sovnet og skulle amme litt ila natten
Jo han har det! Men han får ikke varsler om bursdager, det gjør ikke jeg heller når jeg tenker meg omHar han ikke facebook da?![]()
Greit med varslene der![]()
Idag skal jeg være hjemme med ett grinete lite barnPlaner i dag ?
Trodde jeg hadde fått senga tilbake, vi jobbet så hardt med dette i sommerFøles av og til slik men godt å høre ja at en ikke er alene. Ikke bare bare å ha de små i sengen med oss
![]()
Høres spennende ut.Har muligens noe stort på gang!!!!![]()
Her har han ikke begynt på fast føde enda, en stund til det skjerDet er godt å høre. Her har vi og ammet 3 ganger i natt, enda vi har økt på fast føde.
Haha ja rart det der. Her hadde vi også endelig fått storebror over i egen seng hele natten men nå er han tilbake hos ossTrodde jeg hadde fått senga tilbake, vi jobbet så hardt med dette i sommernå er vi tilbake til start
![]()