Skravletråd September

God morgen damer. Senga frister men må vente til jeg kan ta blodsukkeret mitt.
Føler meg helt utslitt nå da :o

Godt man ikke er alene :p gubben tok hu over i senga i 22 tiden, kaving frem og tilbake, flytta henne over i egen seng k 3 tiden, tilbake i 5 tiden. Sov i 45 min :p ååh joy.
Føles av og til slik men godt å høre ja at en ikke er alene:-). Ikke bare bare å ha de små i sengen med oss :-)

Da skal jeg prøve å få lillemor til å sove i senga si :p vant med å sove i vogn ute, men snekkerne bråker så

Planer for dagen ?
Vært hos kiropraktor og skal på 6 ukers kontrollen etter fødsel i 13 tiden. Er også egentlig barseltreff i regi av helsestasjonen med fysio idag kl 13.30 men spørs om jeg rekker det. Alltid forsinkelser hos legen:-)

Legging gikk overraskende bra til tross for en hylende lillebror som ikke roet seg. Han styrte litt før han sovnet og skulle amme litt ila natten
Det er godt å høre. Her har vi og ammet 3 ganger i natt, enda vi har økt på fast føde.

Trodde jeg hadde fått senga tilbake, vi jobbet så hardt med dette i sommer :p nå er vi tilbake til start :p
Haha ja rart det der. Her hadde vi også endelig fått storebror over i egen seng hele natten men nå er han tilbake hos oss:-)

Back
Topp