Ja, men vet hvor vanskelig det kan være selv daDu mener det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men vet hvor vanskelig det kan være selv daDu mener det ja
Redd dere skal glemme detHoly! Å pappa har bursdag idagmå ringe og synge bursdags sang.
Ja så har svigermor også bursdag idagsamboer fikk sms istad "du vet jeg har bursdag idag"
Hundre ganger i løpet av natta så sto jeg opp 7God morgen Kengu
Uff kjedelig med lite søvn. Når våknet du?
Det har jeg ikkeHåper du har sovet godt![]()
Haha glemmer han ofte bursdager eller?Holy! Å pappa har bursdag idagmå ringe og synge bursdags sang.
Ja så har svigermor også bursdag idagsamboer fikk sms istad "du vet jeg har bursdag idag"
ja vi får seHerlig!Om du ikke får strikkefastheten riktig, så får du bare bruke det noen måneder senere enn planlagt
![]()
Jepp tror jeg må gå ned en pinne størrelseDu regner ikke.
Du måler.
Strikk en prøvelapp. Som skal bli mer enn ti cm bred så sjekk på garnet hva som er angitt masketall pr ti cm og strikk flere. Stekk passe ut og tell antall masker du fikk med garnet og pinnene på ti cm arbeid. Juster deretter pinner opp eller ned for å få den korrekte (jeg strikker litt stramt og må ha litt tykkere pinner for at det skal bli rett)
Håper hun vil like segpå dansGod morgen damer, mannen er syk og snuppa er snart klar for bhg.
Etter bhg idag er det første time på barnedans![]()
God morgen hopeGod morgen![]()
Så utrolig kjedelig:-/. Håper du får en bedre dag idag. God morgen forresten:-D
Ja noenHaha glemmer han ofte bursdager eller?![]()
Oii. Ble det noe søvn i det hele tattHundre ganger i løpet av natta så sto jeg opp 7
God morgen TamaraGod morgenDenne dagen har såvidt begynt, og så far so good
Bare litt tett i hodet
![]()
Ønsker dere alle en kjempeflott høstdag![]()
God morgenGod morgen![]()
Ja jeg ble nesten sjokkert for han har ikke gjort slike ting på lengeSnille mannengodt å bli dullet litt med!
God tur til utlandet![]()
Tror det, hun gjør eller snakker sjeldent om noe annet ihvertfall.Håper hun vil like segpå dans
Har han ikke facebook da?Ja noenslipper å minne han på min og frøkna sin
![]()