Hvor hadde du vært?Litt kjedelig å stå å vente på skyss hjem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor hadde du vært?Litt kjedelig å stå å vente på skyss hjem..
Legging gikk overraskende bra til tross for en hylende lillebror som ikke roet seg. Han styrte litt før han sovnet og skulle amme litt ila nattenÅh, jeg håper det har gått greit for deg ikveld? Ikke lett det her alltid. Her ble det sent i går, og det forplanter seg et par dager frem i tid... Har forsøkt å øke litt på fast føde, da hun plutselig vil ammes 4 ganger i løpet av natta.
Så utrolig kjedelig:-/. Håper du får en bedre dag idagBegynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Håper alle her inne har hatt en mye bedre dag enn meg!![]()
Ble hjemsendtHvordan gikk det snuppa?
Hva med å ikke prøve. Bare sove deg frisk?Ble hjemsendtholdt ut 5 timer. Ny dag idag. Lover ikke bra da jeg knapt har fått sove inatt pga hosten
![]()
En naboBlir nok koselig
Hvem går du med?
Å bursdagsgaverFlere julegaver?![]()
Fortsatt god bedringBle hjemsendtholdt ut 5 timer. Ny dag idag. Lover ikke bra da jeg knapt har fått sove inatt pga hosten
![]()
God morgenGod morgeneller det er egentlig ikke den beste morgenen. Lite søvn på alle man!
Lille har kavet rundt i senga, sin egen og vår. Nei kjenner det ble dårlig med nattesøvn![]()
God morgenGod morgeneller det er egentlig ikke den beste morgenen. Lite søvn på alle man!
Lille har kavet rundt i senga, sin egen og vår. Nei kjenner det ble dårlig med nattesøvn![]()
Godt man ikke er aleneGod morgen. Kjedelig med slike morgener:-/. Sovet dårlig her også, lillebror kaver seg litt opp med ammingen på natten og storebror skulle absolutt ligge i vår seng han også. Trangt og herlig
![]()
God morgen KenguGod morgen
Lite søvn her også
Håper du har sovet godtVar godt å legge seg i senga nå kjenner jeg
Snille mannenJeg måtte krype til korset i sta å spørre samboer om han kunde smøre mine fryktelig tørre føtter... Det var helt umulig å slappe av i sengen for det "freste" i sengetøyet når jeg byttet posisjon på føttenemen alle som har prøvd å smøre føttene med en overvokst melon midt på magen vet jo at det er like enkelt å utføre som det e for en kamel å tre en nål med tråd
Da kom han direkt og satte seg i skredderstilling på sengen og smurte hver fot nøye. Med sånn ca tre ganger så mye lotion som jeg pleier å ha
Enn å være så heldig!
God natt damer! Imorgen kjører jeg og storebror 50 mil til Sverige![]()
Hihi, gratulerer til pappa og svigermorHoly! Å pappa har bursdag idagmå ringe og synge bursdags sang.
Ja så har svigermor også bursdag idagsamboer fikk sms istad "du vet jeg har bursdag idag"
Hoho takk. Jeg har tradisjon å ringe å synge bursdagssangenHihi, gratulerer til pappa og svigermor![]()
Håper hun sover leeenge på dagenGod morgen
Så kjipt med urolige netter![]()