Skravletråd September

Åh, jeg håper det har gått greit for deg ikveld? Ikke lett det her alltid. Her ble det sent i går, og det forplanter seg et par dager frem i tid... Har forsøkt å øke litt på fast føde, da hun plutselig vil ammes 4 ganger i løpet av natta.
Legging gikk overraskende bra til tross for en hylende lillebror som ikke roet seg. Han styrte litt før han sovnet og skulle amme litt ila natten

Begynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Håper alle her inne har hatt en mye bedre dag enn meg! :D
Så utrolig kjedelig:-/. Håper du får en bedre dag idag:-). God morgen forresten:-D

God morgen :) eller det er egentlig ikke den beste morgenen. Lite søvn på alle man!
Lille har kavet rundt i senga, sin egen og vår. Nei kjenner det ble dårlig med nattesøvn :(

Holy! Å pappa har bursdag idag :D må ringe og synge bursdags sang.

Ja så har svigermor også bursdag idag :p samboer fikk sms istad "du vet jeg har bursdag idag"

God morgen :) eller det er egentlig ikke den beste morgenen. Lite søvn på alle man!
Lille har kavet rundt i senga, sin egen og vår. Nei kjenner det ble dårlig med nattesøvn :(
God morgen:-). Kjedelig med slike morgener:-/. Sovet dårlig her også, lillebror kaver seg litt opp med ammingen på natten og storebror skulle absolutt ligge i vår seng han også. Trangt og herlig:-P

God morgen:-). Kjedelig med slike morgener:-/. Sovet dårlig her også, lillebror kaver seg litt opp med ammingen på natten og storebror skulle absolutt ligge i vår seng han også. Trangt og herlig:-P
Godt man ikke er alene :p gubben tok hu over i senga i 22 tiden, kaving frem og tilbake, flytta henne over i egen seng k 3 tiden, tilbake i 5 tiden. Sov i 45 min :p ååh joy.

Jeg måtte krype til korset i sta å spørre samboer om han kunde smøre mine fryktelig tørre føtter... Det var helt umulig å slappe av i sengen for det "freste" i sengetøyet når jeg byttet posisjon på føttene :o men alle som har prøvd å smøre føttene med en overvokst melon midt på magen vet jo at det er like enkelt å utføre som det e for en kamel å tre en nål med tråd :P
Da kom han direkt og satte seg i skredderstilling på sengen og smurte hver fot nøye. Med sånn ca tre ganger så mye lotion som jeg pleier å ha ;)
Enn å være så heldig! ❤️
God natt damer! Imorgen kjører jeg og storebror 50 mil til Sverige :)
Snille mannen❤️ godt å bli dullet litt med!
God tur til utlandet:D

God morgen:)
Så kjipt med urolige netter:(

Back
Topp