Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Takkblir sikkert aldri ferdig
Hva strikker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkblir sikkert aldri ferdig
Høres ut som en heftig dagBegynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Håper alle her inne har hatt en mye bedre dag enn meg!![]()
De er vel opptattHvor er alle sammen?![]()
En kalendergaverWoopsMer julegaver?
HentesettHva strikker du?
En kalendergaver
Noen bursdagsgaver og noen julegave
Hentesett![]()
Åh herre minBegynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Var rimelig ferdig fra før , mangler litt til kb og så mangler jeg mannens.. så, med andre ord er du ganske i rute til jul? Jeg har bare sånn 6-7 gaver klart..![]()
Du regner ikke.Hvordan regner man ut strikke fasthet ? Noen som vet ?
Ohoi, det var litt av en dag.Begynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Var rimelig ferdig fra før , mangler litt til kb og så mangler jeg mannens
Litt kjedelig å stå å vente på skyss hjem..
Alltid ferdig før des så det blir litt mindre stressDa kan du i alle fall ta det med ro DER i desemberén mindre ting å tenke på
![]()
Det må bli kake jaSkille på bursdagen og jul ja, nettopp derfor ønsker jeg henne et skikkelig selskap. Med kake. Ikke bare julekaker som vi likevel har.
Må du vente lenge?Litt kjedelig å stå å vente på skyss hjem..
Men nå er jeg hjemmeJa, det er gjerne ikke særlig spennende :/