Skravletråd September

En kalendergaver
Noen bursdagsgaver og noen julegave

.. så, med andre ord er du ganske i rute til jul? Jeg har bare sånn 6-7 gaver klart.. :p

Begynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Håper alle her inne har hatt en mye bedre dag enn meg! :D
Åh herre min :o det hørtes no helt forferdelig ut! Det kan bare bety at imorgen blir en bedre dag uansett hva som skjer :( men kjipt allikevel!

Hvordan regner man ut strikke fasthet ? Noen som vet ?
Du regner ikke.
Du måler.

Strikk en prøvelapp. Som skal bli mer enn ti cm bred så sjekk på garnet hva som er angitt masketall pr ti cm og strikk flere. Stekk passe ut og tell antall masker du fikk med garnet og pinnene på ti cm arbeid. Juster deretter pinner opp eller ned for å få den korrekte (jeg strikker litt stramt og må ha litt tykkere pinner for at det skal bli rett)

Begynner å bli syk... låst nøklene inni bilen... kjørt på en henger full av trelast, så hele panseret på bilen min er smadret... generelt en gedigen drittdag!
Håper alle her inne har hatt en mye bedre dag enn meg! :D
Ohoi, det var litt av en dag.

God bedring og satser på en bedre dag i morgen

Var rimelig ferdig fra før , mangler litt til kb og så mangler jeg mannens

Da kan du i alle fall ta det med ro DER i desember :D én mindre ting å tenke på :)

Skille på bursdagen og jul ja, nettopp derfor ønsker jeg henne et skikkelig selskap. Med kake. Ikke bare julekaker som vi likevel har.
Det må bli kake ja:) men tenker du å
ordne til veldig denne første bursdagen også? Her er vi ikke helt enige.

Back
Topp