Skravletråd September

Blir litt oppgitt over mamma. Sendte sms og skrev at lille hadde spist 3 pølser til middag. Så får jeg tilbake "ikke for mye mat, vi har allerede ett barnebarn i familien som er overvektig"

Forskjellen på nevøen min og J er at nevøen min er 13 år. J er 13 mnd.

Skal ikke nekte barnet mitt å spise seg mett heller.

.. det er en veldig stor fare for at jeg hadde svart veeldig spydig på den kommentaren :o Kan ikke bedrive småbarnsslanking heller da... Kjenner jeg ble litt oppgitt jeg og.

.. det er en veldig stor fare for at jeg hadde svart veeldig spydig på den kommentaren :o Kan ikke bedrive småbarnsslanking heller da... Kjenner jeg ble litt oppgitt jeg og.
Jeg sa at hun ikke hadde noe med det å gjøre.
Jeg bedriver ikke baby slanking :p hun er 13 mnd, hun skal få spise til hun blir mett :)

Kjedelig da:(
Men godt du fant noen sauer!

Ble veldig skuffet..
Men godt å være ferdig med sauegreia. Får håpe mamma og dem finner de tre siste sauene selv :p Gjør meg ingenting om jeg slipper ta en til tur..

Jeg sa at hun ikke hadde noe med det å gjøre.
Jeg bedriver ikke baby slanking :p hun er 13 mnd, hun skal få spise til hun blir mett :)

Ikke sant..!

Blir litt oppgitt over mamma. Sendte sms og skrev at lille hadde spist 3 pølser til middag. Så får jeg tilbake "ikke for mye mat, vi har allerede ett barnebarn i familien som er overvektig"

Forskjellen på nevøen min og J er at nevøen min er 13 år. J er 13 mnd.

Skal ikke nekte barnet mitt å spise seg mett heller.
Wow... det var spesielt å sende et sånt svar i retur....

Back
Topp