Skravletråd September

Kan gjerne ta det begge steder, men avtalen kan sies opp i netbanken i kveld og da kan de ikke trekke mer. Ta kontakt med banken og SJEKK hvordan dette har skjedd, ikke ANKLAGE, men SJEKKE. HVOR godkjeniga har kommet inn, for det SKAL IKKE VÆRE MULIG uten.
Skal be han kontakte banken og høre. Synes hele greia er rart. Han har aldri godkjent at leger uten grenser kan trekke.

Fudge. Vært oppe på fjellet. Vi fant 5 sauer, det er kun 3 oppe igjen der.. Så. Helt mislykket var det ikke. Men! Da jeg var nesten nede, ringte de fra sykehuset og flyttet timen min der ENDA en gang. -.-
Isj. Dårlig mandag...
Godt dere fant noen sauer da :)

Viktig time på sykehuset da? Og fikk du en begrunnelse?

Jeg skulle ha min yngste i januar. Hun kom ikke prematurt, bare likevel tre uker før jeg hadde tenkt. At ikke ting var klart en nå en ting. Men for alltid vil hun være yngst i klassen og ikke få familieselskap på bursdagen sin. Jeg klarte holde henne igjen så det ble to min over midtnatt. Så ble det i det minste ikke julaften
Fikk eldstemann på nyttårsaften jeg så han kommer desidert til å være minst i klassen:-). Hadde termin 1. januar da:-)

Godt dere fant noen sauer da :)

Viktig time på sykehuset da? Og fikk du en begrunnelse?

Ja, veldig greit det! :) De skal måles for radioaktivitet (?) i dag, så greit med flest mulig.

Skulle påbegynne utredningen hos gynekolog, siden jeg ikke blir gravid. Første time, så vet ikke helt hva som skulle gjøres.. Var visst ingen gyn på huset på fredagen likevel -.-

Å fy så fælt :( håper han kom seg etter du hadde gått!! Har du snakket med bhg etterpå?
Fikk ett hvor han koste seg ute men det var etter at jeg sendte en melding egentlig for å informere at han ikke hadde spist særlig til frokost. Nå er det sovetid i bhg og håper inderlig de får han til å sove en stund:-). Og at de ringer om ikke slik jeg kan henge han og forhåpentligvis få en liten lur hjemme for han.

Fikk ett hvor han koste seg ute men det var etter at jeg sendte en melding egentlig for å informere at han ikke hadde spist særlig til frokost. Nå er det sovetid i bhg og håper inderlig de får han til å sove en stund:-). Og at de ringer om ikke slik jeg kan henge han og forhåpentligvis få en liten lur hjemme for han.
Ja men så bra! Håper han får sove litt der da så du ikke må hente hjem han tidligere. Men det går vel som regel greit til dem etter de har fått kommet igang igjen :) Det er vel litt standard det at de er lei seg når de blir levert første gangen på lenge.
Det skjer ikke ofte med gutten vår, men når det skjer får man en sånn klump i magen frem til man får bekreftet at han er glad igjen. Og neste dag har han sprunget inn uten noen "ha-de-kos" som vanlig :)

Bare jeg som skryter :-D Lille har to armer altså, men den ene visner slik at ho har hatt trøbbel med å komme seg rundt. Den funker ikke helt som den skal, slik at hun har bare venstre armen tilgjengelig. Ble henvist til ortopedisk forrige uke, og før helgen fant hun en måte å snu seg på ❤ Så da blir mor så glad :-P Hun er jo nesten 7 mnd, men motorisk rundt 4 mnd så det er sååå gøy når hun får til!
Åh så bra :) :) de ordner som regel opp selv om det er noe som krangler :) men er det noe feil på armen eller det noe hun vokser ifra?

Håper du har fått snakket med sjefen nå!
Og må han egentlig ta mobilen?
Det er andre montører som har problemer, eller noen av våre oppdragsgivere som ringer for å sjekke noe, kunder som blir henvist til han fra sentralbordet, eller forhandlere vi handler utstyr av som ringer ang en ordre han har gjort... Og lignende. Han har det alltid sånn. Han blir gal :( Får jo aldri gjort noe arbeid selv... Da må han slå av mobilen.

Fudge. Vært oppe på fjellet. Vi fant 5 sauer, det er kun 3 oppe igjen der.. Så. Helt mislykket var det ikke. Men! Da jeg var nesten nede, ringte de fra sykehuset og flyttet timen min der ENDA en gang. -.-
Isj. Dårlig mandag...
Åh nei!? :o flyttet de den langt?

Det virker litt kjipt å ha bursdag rundt julen ja.. :/
Dessverre er det ikke mye vi kan gjøre for å bestemme slikt selv.
Ikke mye å gjøre med det, nei.

Vi tok sjansen på sjuende hormonkur med mulig termin i begynnelsen av desember, det ble ikke. Så vi tok sjansen på den åttende også (piller for å få El) og termin 10.1 trodde jeg var ganske trygg for å slippe jul... Neida.

Back
Topp