Skravletråd September

Er på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han :( *sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!

Lille O snur seg, og snur seg, og snur seg :-) Og mor gråter litt hver gang. Haha. Teknisk sett er det vanskelig for henne med bare en arm som fungerer, men ingen hindring lengre ❤ Haha. Jeg blir så stolt! Spent på ortoped og nevrolog finner ut, kanskje det lett kan ordnes :-)

Planer for dagen jenter?
Jeg er helt off på hva dere har snakket de siste månedene, hva skjer? :o snur seg og snur seg? En arm?

Er på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han :( *sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!
5e samtalen nå. Rakk ikke et ord emellom :(

Oj hva kjøpte du?
Alt mulig!! Større sekk til bhg (som storebror skal få når lillesøster er her), frisørhode, Playmobil, Lego technic, Barbie, sparkesykkel, fant en hello kitty taklampe til bare 10kr :D, sparketrekk til bilen mm, mm :D
Gleder meg til det kommer!!

Jeg er helt off på hva dere har snakket de siste månedene, hva skjer? :o snur seg og snur seg? En arm?
Bare jeg som skryter :-D Lille har to armer altså, men den ene visner slik at ho har hatt trøbbel med å komme seg rundt. Den funker ikke helt som den skal, slik at hun har bare venstre armen tilgjengelig. Ble henvist til ortopedisk forrige uke, og før helgen fant hun en måte å snu seg på ❤ Så da blir mor så glad :-P Hun er jo nesten 7 mnd, men motorisk rundt 4 mnd så det er sååå gøy når hun får til!

Håper du har fått snakket med sjefen nå!
Og må han egentlig ta mobilen?

Alt mulig!! Større sekk til bhg (som storebror skal få når lillesøster er her), frisørhode, Playmobil, Lego technic, Barbie, sparkesykkel, fant en hello kitty taklampe til bare 10kr :D, sparketrekk til bilen mm, mm :D
Gleder meg til det kommer!!
Kunne ønske min lekte med playmobil fortsatt

Back
Topp