Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt off på hva dere har snakket de siste månedene, hva skjer?Lille O snur seg, og snur seg, og snur segOg mor gråter litt hver gang. Haha. Teknisk sett er det vanskelig for henne med bare en arm som fungerer, men ingen hindring lengre ❤ Haha. Jeg blir så stolt! Spent på ortoped og nevrolog finner ut, kanskje det lett kan ordnes
![]()
Planer for dagen jenter?
Nei, det er vel ikke noe gøy? Er du fri idag?Må egentlig gå å rydde kottet våres men det frister ikke
5e samtalen nå. Rakk ikke et ord emellomEr på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han*sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!
En Nissan primera og ford c max.Hva ser dere på nå?
Alt mulig!! Større sekk til bhg (som storebror skal få når lillesøster er her), frisørhode, Playmobil, Lego technic, Barbie, sparkesykkel, fant en hello kitty taklampe til bare 10krOj hva kjøpte du?
Bare jeg som skryter :-D Lille har to armer altså, men den ene visner slik at ho har hatt trøbbel med å komme seg rundt. Den funker ikke helt som den skal, slik at hun har bare venstre armen tilgjengelig. Ble henvist til ortopedisk forrige uke, og før helgen fant hun en måte å snu seg på ❤ Så da blir mor så gladJeg er helt off på hva dere har snakket de siste månedene, hva skjer?snur seg og snur seg? En arm?
Håper du har fått snakket med sjefen nå!Er på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han*sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!
Åååh ❤❤
Herlig å se det går fremover ❤
Det er gøy med ny bil!Satt og så på bil inatt vi.
Vi vurderer å sjekke ut noen biler i Göteborg når vi skal dit i helga, kanskje kommer vi hjem med ny bil![]()
Ja og hadde hvert fantastisk å hatt den før lillebror kommer.Det er gøy med ny bil!
Åååh ❤❤
Skulle på ordinær ultralyd i følge sykehuset, men var for tidlig så måtte komme tilbakeHerlig å se det går fremover ❤
Fikk du tatt en ekstra titt daSkulle på ordinær ultralyd i følge sykehuset, men var for tidlig så måtte komme tilbake
Ja det forstår jegJa og hadde hvert fantastisk å hatt den før lillebror kommer.
JaFikk du tatt en ekstra titt da![]()
Nei det er sååå kjedeligNei, det er vel ikke noe gøy? Er du fri idag?![]()
Kunne ønske min lekte med playmobil fortsattAlt mulig!! Større sekk til bhg (som storebror skal få når lillesøster er her), frisørhode, Playmobil, Lego technic, Barbie, sparkesykkel, fant en hello kitty taklampe til bare 10kr, sparketrekk til bilen mm, mm
Gleder meg til det kommer!!