Skravletråd September

Er på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han :( *sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!
Jøss så kjedelug da

Fikk litt av det samme her. Det var slutten av november, og babyen skulle jo ABSOLUTT ikke komme før etter jul :p
Jeg skulle ha min yngste i januar. Hun kom ikke prematurt, bare likevel tre uker før jeg hadde tenkt. At ikke ting var klart en nå en ting. Men for alltid vil hun være yngst i klassen og ikke få familieselskap på bursdagen sin. Jeg klarte holde henne igjen så det ble to min over midtnatt. Så ble det i det minste ikke julaften

Jeg skulle ha min yngste i januar. Hun kom ikke prematurt, bare likevel tre uker før jeg hadde tenkt. At ikke ting var klart en nå en ting. Men for alltid vil hun være yngst i klassen og ikke få familieselskap på bursdagen sin. Jeg klarte holde henne igjen så det ble to min over midtnatt. Så ble det i det minste ikke julaften

Det virker litt kjipt å ha bursdag rundt julen ja.. :/
Dessverre er det ikke mye vi kan gjøre for å bestemme slikt selv.

Fudge. Vært oppe på fjellet. Vi fant 5 sauer, det er kun 3 oppe igjen der.. Så. Helt mislykket var det ikke. Men! Da jeg var nesten nede, ringte de fra sykehuset og flyttet timen min der ENDA en gang. -.-
Isj. Dårlig mandag...

Back
Topp