De er vel bedre enn ford igsåEn Nissan primera og ford c max.
Heller mer mot Nissan pga pris da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er vel bedre enn ford igsåEn Nissan primera og ford c max.
Heller mer mot Nissan pga pris da
Jøss så kjedelug daEr på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han*sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!
Spennende!Ja1 lillebror trodde de
Ja men forden har best plass i forhold til bakovervendt bilsete.De er vel bedre enn ford igså
Ja er veldig spentSpennende!![]()
Hva har dere gjort nå?Jord utover hele gulvet :/
Jeg skulle ha min yngste i januar. Hun kom ikke prematurt, bare likevel tre uker før jeg hadde tenkt. At ikke ting var klart en nå en ting. Men for alltid vil hun være yngst i klassen og ikke få familieselskap på bursdagen sin. Jeg klarte holde henne igjen så det ble to min over midtnatt. Så ble det i det minste ikke julaftenFikk litt av det samme her. Det var slutten av november, og babyen skulle jo ABSOLUTT ikke komme før etter jul![]()
En blomst hadde detti ned fra skapetHva har dere gjort nå?![]()
Jeg skulle ha min yngste i januar. Hun kom ikke prematurt, bare likevel tre uker før jeg hadde tenkt. At ikke ting var klart en nå en ting. Men for alltid vil hun være yngst i klassen og ikke få familieselskap på bursdagen sin. Jeg klarte holde henne igjen så det ble to min over midtnatt. Så ble det i det minste ikke julaften
Det er kjedeligEn blomst hadde detti ned fra skapet
Heldigvis skal jeg vaske uansettDet er kjedelig![]()
Lykke til med avgjørelsenJa men forden har best plass i forhold til bakovervendt bilsete.
Men ja prisen er jo også viktig og Nissan var veldig billig i forhold til at det er Nissan
Det er kjedeligJord utover hele gulvet :/
Ja, men skulle uansett vaske, så da er det greitDet er kjedelig
Hehe. SåpassFøles som om det har vært bare regn her og, siden starten av august![]()
Litt. Bare ved bestillinger og planlegge og sånt. Ellers er det ute i butikkDet fører med seg litt kontorarbeid i tillegg til å være ute i butikk?
Haha fysj daTakker, var friskt og godt. Selv om hunden prompa flere ganger og stanken kom rett i trynet mitt![]()