Skravletråd September

Lurer litt på om jeg må gå å henge opp klær før jeg legger meg, eller om det kan ligge til i morra. Det er en sperre i meg som ikke vil gjøre husarbeid etter 21:00

Jeg slutter gjerne gjøre husarbeid etter sju, jeg.. :P

Merkelige greier.. Men dere får vel deaktivert den nå i alle fall?
Har sletta den. Men gubben ringer de imorgen så de ikke sender purringer. Kan jo ikke bare slette en regning om det ligger en avtale under de har oppretta. Da går det jo tilslutt til inkasso.

Og om de ikke har sagt ifra at de plutselig la oss til på automatisk betaling, tipper jeg de heller ikke sier ifra om de sender det til inkasso for utelatt betaling
Men de får iallefall ikke et rødt øre fra oss

Det blir spennende
Jaa :D må ta visningen en dag mannen ikke er på trening. Jeg har ikke lappen, å kollektivtransporten her er ikke av den beste :p tog som går en gang i timen og 30 min å gå til bussen, og med barn. Nei må ha med gubben :)

De var gode da
Ja vil tro det, selvom det ble for tynt fyll ifølge mannen men han har da spist en del for det.

Men neste gang må jeg passe på at han ikke ser eller merker det jeg har lagd :p

Typisk mannen og snuppa tok opp en pose med skillingsboller fra fryseren idag :p
De har kost seg med nærmest hele posen /brettet!

Ingenting igjen til deg? :o

De vi leier av lager mye lyd. Men forhåpentligvis så er vi snart ute herfra :D

Shit shit!! Må prøve å komme oss på visning til uka.
Håper dere finner et flott hus :) funnet noen flere jobber og søke på?

Har sletta den. Men gubben ringer de imorgen så de ikke sender purringer. Kan jo ikke bare slette en regning om det ligger en avtale under de har oppretta. Da går det jo tilslutt til inkasso.

Og om de ikke har sagt ifra at de plutselig la oss til på automatisk betaling, tipper jeg de heller ikke sier ifra om de sender det til inkasso for utelatt betaling
Men de får iallefall ikke et rødt øre fra oss

Får håpe det ordner seg uten mye tull i det minste.. Forstår du er irritert! Frekke saker..

Vaskerommet vårt er liskom midt i huset. I 1,5. etasje.

Vi har altså inngang i 1, med soverom og bad, så har vi en halv etasje med vaskerom og toalett og så har vi stue og kjøkken i andre etasje

Men det er av til edderkopper i hus. Og en bunke klær fra trommelen på et gulv med varmekabler ble vel godt og varmt da...
Et sted må jo de være også. Men de får ikke være inne lenge om jeg finner de. Prøver å geleide de ut vennlig men bestemt. Ofte så må de nok bøte med livet disse stakkars 6- og 8 beine krypa.

Håper dere finner et flott hus :) funnet noen flere jobber og søke på?
Jeg søkte på en jobb på ahus. Fikk mail. Det stod "

Dette er en epost som går ut til samtlige søkere til stillingen som kjøkkenassistent på Ahus, 75% stilling.

Jeg er dessverre forsinket i ansettelses prosessen men de som er aktuelle til intervju vil bli kontaktet i begynnelsen
av neste uke.
Tusen takk for tålmodigheten deres"

Vil det si at jeg er en av de?? :D

Hoho vi vil helst ha hus. Leilighet funker også. Hallo dere skal jo komme på besøk neste sommer joo :D

Back
Topp