Skravletråd September

Dere får sende mail eller ringe! Sånn får de ikke lov til å drive og vil håpe de ikke gjør sånt normalt men at han som var der var for ivrig
Gubben skal ringe de imorgen!

Lurer litt på om jeg må gå å henge opp klær før jeg legger meg, eller om det kan ligge til i morra. Det er en sperre i meg som ikke vil gjøre husarbeid etter 21:00
Greit å få det gjort da.
Plutselig lukter det imorgen og du må vaske det på nytt :o

Ja :eek: jeg tør knapt vaske tøy etter kl 19 haha. Redd maskinen skal bråke.

Jeg vasker klær til langt på natt. Men så bor jeg i enebolig da. Gresset klipper vi i dagslys

Tydeligvis. Jeg trodde man selv måtte legge inn avtalegiro. Evt godkjenne første gang. Men neida, der lå det en.. Aktiv..

Merkelige greier.. Men dere får vel deaktivert den nå i alle fall?

Jeg vasker klær til langt på natt. Men så bor jeg i enebolig da. Gresset klipper vi i dagslys
Vi leier en kjellerleilighet. Men de hører ikke oss (håper jeg) men snart flytter vi herfra heldigvis :D

Liker virkelig ikke insekter. Er vaskerommet i en kjeller så kan jo det ha noe å si?

Vaskerommet vårt er liskom midt i huset. I 1,5. etasje.

Vi har altså inngang i 1, med soverom og bad, så har vi en halv etasje med vaskerom og toalett og så har vi stue og kjøkken i andre etasje

Men det er av til edderkopper i hus. Og en bunke klær fra trommelen på et gulv med varmekabler ble vel godt og varmt da...

Back
Topp