Liker virkelig ikke insekter. Er vaskerommet i en kjeller så kan jo det ha noe å si?De var tørket inne... men lå i en haug utenfor vaskerommet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker virkelig ikke insekter. Er vaskerommet i en kjeller så kan jo det ha noe å si?De var tørket inne... men lå i en haug utenfor vaskerommet...
Yey gleder megPåtur!
God lufteturSiden jeg er hundepasser må jeg nesten ut med hunden
Kommer sikkert tilbake igjen etterpå![]()
JaDet er sent
Hehe, så artig daVeldig greit når man kan
Tilvenninga går kjempefint også, han har mast om barnehagen i hele helga. Gleder seg nok til i morgen![]()
Merker det jaTok seg opp her
Gubben skal ringe de imorgen!Dere får sende mail eller ringe! Sånn får de ikke lov til å drive og vil håpe de ikke gjør sånt normalt men at han som var der var for ivrig
Greit å få det gjort da.Lurer litt på om jeg må gå å henge opp klær før jeg legger meg, eller om det kan ligge til i morra. Det er en sperre i meg som ikke vil gjøre husarbeid etter 21:00
Gjør det nåLurer litt på om jeg må gå å henge opp klær før jeg legger meg, eller om det kan ligge til i morra. Det er en sperre i meg som ikke vil gjøre husarbeid etter 21:00
Vet jo detDt er så godt![]()
Jajeg tør knapt vaske tøy etter kl 19 haha. Redd maskinen skal bråke.
God tur daSiden jeg er hundepasser må jeg nesten ut med hunden
Tydeligvis. Jeg trodde man selv måtte legge inn avtalegiro. Evt godkjenne første gang. Men neida, der lå det en.. Aktiv..
Jeg ville ha hengt de opp nåLurer litt på om jeg må gå å henge opp klær før jeg legger meg, eller om det kan ligge til i morra. Det er en sperre i meg som ikke vil gjøre husarbeid etter 21:00
Kom å fåVet jo det![]()
Nei, det er unaturligDet er spennende![]()
Vi leier en kjellerleilighet. Men de hører ikke oss (håper jeg) men snart flytter vi herfra heldigvisJeg vasker klær til langt på natt. Men så bor jeg i enebolig da. Gresset klipper vi i dagslys
God turSiden jeg er hundepasser må jeg nesten ut med hunden
Helt sant. Da gjør jeg det. Takk for motivasjonenGreit å få det gjort da.
Plutselig lukter det imorgen og du må vaske det på nytt![]()
Liker virkelig ikke insekter. Er vaskerommet i en kjeller så kan jo det ha noe å si?