Skravletråd September

Skal ikke være teknisk mulig nei.

(Men snike segtil godkjenning uten at man har helt fått det med seg kanskje?)

Neei, var det jeg tenkte. Men feil skjer jo innimellom. Både fra bruker og system..

Typisk mannen og snuppa tok opp en pose med skillingsboller fra fryseren idag :p
De har kost seg med nærmest hele posen /brettet!

Her oppe er det stille i 22 tiden :) nesten litt for stille :o
Sånn sett er det greit å leie hus der husvertene ikke bor.
Vi er jo stille etter ungen er lagt og slipper bråk ovenfra

Sånn sett er det greit å leie hus der husvertene ikke bor.
Vi er jo stille etter ungen er lagt og slipper bråk ovenfra
De vi leier av lager mye lyd. Men forhåpentligvis så er vi snart ute herfra :D

Shit shit!! Må prøve å komme oss på visning til uka.

Alle trenger jo ikke være like;)
Tøft å skille seg ut!

De er jo FØDT i Bergen i alle fall.

Jeg fikk spm om det fra en i klassen hans i går i selskapet, om han er halvt bergensk? Nei, sa jeg. Han er født i Bergen. Ene bestefaren min er fra bergen brøt ei av de andre inn. Ja, men alle besteforeldrene hans er fra her på sunnmøre sa jeg, jeg og faren hans bare bodde noen år i Bergen. Åja, så han er egentlig herfra? Ehh, ja. Han er egentlig det.

(JEg sa jo i den tid vi bodde i Bergen at vi oppdro barna som sunnmøringer i eksil)

Siden jeg er hundepasser må jeg nesten ut med hunden :p
Kommer sikkert tilbake igjen etterpå :)

Du sier noe der. Mulig trolla her skulle hatt seg en tissepause..

De er jo FØDT i Bergen i alle fall.

Jeg fikk spm om det fra en i klassen hans i går i selskapet, om han er halvt bergensk? Nei, sa jeg. Han er født i Bergen. Ene bestefaren min er fra bergen brøt ei av de andre inn. Ja, men alle besteforeldrene hans er fra her på sunnmøre sa jeg, jeg og faren hans bare bodde noen år i Bergen. Åja, så han er egentlig herfra? Ehh, ja. Han er egentlig det.

(JEg sa jo i den tid vi bodde i Bergen at vi oppdro barna som sunnmøringer i eksil)
Ikke lett å forstå for de små:P

Back
Topp