Nei han blir nok sliten av detKrysser fingrene for det, er jo ikke noe særlig for han å få så oppstykket søvn heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei han blir nok sliten av detKrysser fingrene for det, er jo ikke noe særlig for han å få så oppstykket søvn heller![]()
Hahah, plagsomme de vepseneNå løper gubben rundt i boxer'n å jager en veps
"Ha deg ut din jævel, ut ut UT sa jeg, dritt veps"
Jaaaaa veldigÆsj.....kjeeeedeeeelig!!![]()
Har tatt seg opp i det siste jaDa har du jo skravla bra![]()
Hihi, jeg har ingen fotballinteressert mann å spørreDet er tellende landskamp-kvalifiserings-greier. Sa mannen
Jeg sitter inne på badet nå hahaha.Hehe! Ville ikke hatt veps inne jeg heller.
EnigÆsj.....kjeeeedeeeelig!!![]()

Så hyggelig da![]()
Godt å høreHaha ja. Men han rekker hjem igjen før presidentvalget![]()
Jeg sitter inne på badet nå hahaha.
De er sykt irriterende. Frøkna drev å skulle ta tak i en veps tidligere idag. Da tok jeg vogna å løpHahah, plagsomme de vepsene![]()
Aldri hørt omFalling skies![]()
Spesielt nå med barnehagestart også, er vel der han har blitt smittet. Etter to dager med tilvenningNei han blir nok sliten av det![]()
Jepp. Liker det. Ligger vi på masse ca nå?Good
Tempoet merker at vi giret opp
Hører masse banning fra mannen, tror ikke det er trygt å komme ut ennåDet hadde jeg også vært truende til å gjøre.
Cravings på gang?Risgrøt![]()
43
Hihi, jeg har ingen fotballinteressert mann å spørre
Heldigvis...
Hvorfor er ikke jeg flue på din vegg?Nå løper gubben rundt i boxer'n å jager en veps
"Ha deg ut din jævel, ut ut UT sa jeg, dritt veps"
Huff, sønnen min plukka opp en humle da han var 9 mnd. Humla hadde ikke så veldig lyst til å bli plukket opp, så det resulterte i en dobbelt så stor tommelDe er sykt irriterende. Frøkna drev å skulle ta tak i en veps tidligere idag. Da tok jeg vogna å løp![]()
Så kjiptJa, det er det. Man finner ikke årsaken, desverre