Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koser meg maksTror det, vet ikke? Mistet tellingen på det også.
Det viktigste er at vi koser oss og skravler![]()
Det er så frustrerende! Krysser fingreneNå støvsuger huseier igjen. Rett over soverommet vårt... Har brukt en time på å legge J! Håper bare ikke hun våkner.
Nei men det måtte gjøresMen du er jo syk..
Hadde ikke godtatt det der
De støvsuger til alle døgnets tiderDet er så frustrerende! Krysser fingrene![]()
Hihi, det er nok artig jaEr i grunn veldig underholdende å passe hunden til mamma, som ikke er vant til katt i det hele tatt. Vi har katt![]()
Det meste gjør jeg selv. Men blir mye masing på enkelte ting.Samme her ! Jeg eksploderer så jeg gjør det bare selv
Fysj daIkke fullt så gøy når den samme hunden promper og det stinker verre enn verst![]()
Send dem hitDe støvsuger til alle døgnets tideralt fra kl 21 på kvelden til 06 på morgenen. Hverdag eller helg, de elsker å støvsuge tror jeg
![]()
Veldig koseligOii så koselig
Ææh juni, så lenge siden
Da skjønner jeg at det var stas med besøk.
Her å !!Det meste gjør jeg selv. Men blir mye masing på enkelte ting.
Det er så kjipt, vet hvordan du har detNå støvsuger huseier igjen. Rett over soverommet vårt... Har brukt en time på å legge J! Håper bare ikke hun våkner.
Så deiligMannen lager vaffler
Slutt å friste oss!
Neeeii.. Både raper og promper den hundenFysj daeier den ikke manerer??
Hvilken serie?Ser litt serie![]()
Min far var i Oslo for noen uker siden. Nå ser jeg nok ikke han før i oktober. Han og stemor skal til Usa.Veldig koselig![]()
Lyst barnerom er håpløstJa! Jeg har nok målt feil
Kult tallDette er mitt innlegg nr 2222![]()
Jeg har ett barn som er livredd støvsugeren, så her må en av oss gå ut med henne eller inn på badetSend dem hitjeg hater å støvsuge.