Skravletråd September

Har tenkt litt på det. Etter bhg start er han trøtt allerede kl 16 og klar for sengen men legger han i 18 tiden da (litt tidlig med kl 16). Men uansett om vi legger han kl 18 eller 20 så er det like umulig. Og jo senere vi legger han jo tidligere våkner han på morgenen. Sovner han ikke før i 2å tiden våkner han i 5-5.30 tiden mens sovner han i 19 tiden kan han sove til kl 6 og av og til 7 tiden
Vi må legge.vår 1830. Til nøds om hun har sovet ekstra lenge 1900. Men da står hun ofte opp altfor tidlig. Men mi får jo energi av bhg virker det som. Men likevel. Hun ser kjempevåken ut, men 1830 må hun legges. Ellers vet vi hun bikker over. Legger vi for sent er det ramaskrik

Fikk du sovet litt?
Tilslutt. Men brannalarmen vekket hele huset en time etter jeg sovnet. Den gikk av halv 4.

Uten grunn. For det var ingen årsak. Tok runden i huset. Alt det resulterte i var ei våken og dårlig mor og en hylskrikende unge som våkna altfor brått :(

Ah. Trodde denne var sterkere enn en jeg har fått før. Men da er det vel samma greia :p

Hun sa jeg burde bli så vesentlig bedre at jobb var mulig innen mandag. Ellers måtte jeg ringe henne. For jeg synes ikke formen er noe særlig bedre jeg...
Ville heller tenkt at du skulle fått en bedring innen mandag.

Mye er samme greia bare at de gjerne har en liste over hvilke antibiotika som burde gis til infeksjoner ulike steder eller om man har prøvd noe før.

En fra Portugal ble overrasket over at såpass mange får disse typene med antibiotika, for han var vant til at det ble tatt prøver med en gang for å finne ut hvilken gruppe bakterier det er for å så gi antibiotika etter det, Norge jobber litt omvendt og man må prøve seg litt fram

Tilslutt. Men brannalarmen vekket hele huset en time etter jeg sovnet. Den gikk av halv 4.

Uten grunn. For det var ingen årsak. Tok runden i huset. Alt det resulterte i var ei våken og dårlig mor og en hylskrikende unge som våkna altfor brått :(
Oj så kjedelig da

Ville heller tenkt at du skulle fått en bedring innen mandag.

Mye er samme greia bare at de gjerne har en liste over hvilke antibiotika som burde gis til infeksjoner ulike steder eller om man har prøvd noe før.

En fra Portugal ble overrasket over at såpass mange får disse typene med antibiotika, for han var vant til at det ble tatt prøver med en gang for å finne ut hvilken gruppe bakterier det er for å så gi antibiotika etter det, Norge jobber litt omvendt og man må prøve seg litt fram
De tok blodprøve av meg og halsprøve. Men da burde jeg kanskje ringe legen imorgen om jeg ikke er bedre. Skal iallefall prøve å gå på jobb etter LJ er levert i bhg. Så får vi se.

Back
Topp