Stakkars degJa. Kroppen klarte ikke sovne før da. For vondt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars degJa. Kroppen klarte ikke sovne før da. For vondt :/
Ikke noe nevneverdig bedre enn igårHvordan er formen?
Deilig å få rydda daVi har ryddet garasjr i dag
Kjørt to lass på fyllinga
Vil bli friskStakkars deg
Bare så synd de stengte fyllinga før vi var ferdihDeilig å få rydda da![]()
Det skjønner jegVil bli frisk![]()
Håper medisinen virker snartIkke noe nevneverdig bedre enn igår
Har tenkt tankenVille vurdert å ta jan med ti manuell terapeut jeg. De har mer kompetannse på barn
Ikke åpent imorgen heller?Bare så synd de stengte fyllinga før vi var ferdih
Håper jeg og. Om jeg ikke ser noe bedring innen imorgen må jeg ringe legen på mandag for å få en annen type antibiotika. Jeg skulle egentlig vært noe bedre allerede..:/Håper medisinen virker snart
Gjør detHar tenkt tanken. Får se om jeg finner en i nærheten
![]()
Tacolørdag hos dereGleder meg til taco senere ikveld. Håper bare jeg klarer å svelge uten å grinesjuklingen skal absolutt ha taco
![]()
Ja. Skulle ha det igår, men det ble avlyst siden jeg var kun sengeliggende. Men idag skal jeg ha det. Uansett om jeg må spiste det liggendeTacolørdag hos dere
Har du prøvd bæresele på minsten da?Ja utrolig frustrerende:-/. Kjenner jeg har så behov for en skikkelig god tur nå spesielt siden bekkenet begynner å bra igjen men frister lite med lillebror som bare hyler i vognen eller hyler etter 15 min. Og storebror har ikke tålmodighet til å være i vognen han heller mer enn 10-15 min:-/
Kantareller?Har vært på sopptur i regnet. Fant litt da![]()
Hehe, godt å være ferdig vil jeg troEn aktiv gjeng. Godt de kan løpe i gymsalen. Og at de blir hentet om et kvarter
Det er stasMoro med liv igjen
Vi kom hjem for en halvtime siden. Ble så sliten av alt masetVarer den lenge?