Her blir det enkelt...hamburgereHmmm lurer på hva vi skal ha til middag idag. Ingenting i hus og ikke noe som frister
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det enkelt...hamburgereHmmm lurer på hva vi skal ha til middag idag. Ingenting i hus og ikke noe som frister
Du må jo vise bildeDa er finstasen påble enkel hårfrisyre med hestehale
Dra på butikkenHmmm lurer på hva vi skal ha til middag idag. Ingenting i hus og ikke noe som frister
Kos dere i dagBryllupså må snart fikse meg
Sliten i fingreneJa det så jeg. Godt jobba
Ser sikkert nudelig utDa er finstasen påble enkel hårfrisyre med hestehale
Hadde puttet den minste i bæretøy jegPrøver desperat å få kommet oss i butikken slik vi får middag idag men lillebror bare hyler bare jeg prøver å legge han i vognen. Storebror er superutålmodig for han vil ut. Hvordan dere alenemødre gjør det er ikke godt å si, her hadde jeg alldri kommet meg ut slike unger jeg får som bare hyler om de blir lagt i vogn eller bilstol
Nå sitter jeg på skolen og passer det rommet der ungene spiser. Mens mannen holder stand i gymsalen og mora til kompisen vandrer mellom. Der det er mest ungerGod dag Sara
Hva er deres planer idag?
Blir pizza herHer blir det enkelt...hamburgere![]()
Ble en veldig kjapp tur. Etter å ha brukt 30-40 min på å roe lillebror nok til å få han i vognen uten hylekonsert. Rakk akkurat å komme ut av butikken før hylingen begynte. Og jeg som hadde tenkt å prøve å gå en lenger tur siden han først sov for en gangs skyld. Men de svsbgerskapskiloene blir nok værende en god stund tilDra på butikken
Blir det roligere tempo på deg fremover da?Fortsatt sliten i fingrene kjenner jeg
Sovnet rundt 3Sovnet du tilslutt?
Så deiligGod morgen damer. Idag ble det sovemorgen på morfikk sove heeelt til 8:30
![]()
Godt å høre at du er bedre ❤Ja, måtte vist det.. :/ mamma har vært hos meg også siden G han vært på jobb. Men nå er jeg bedre, mamma dratt hjem og mannen kommet hjem en tur
Hvordan er det med deg i dag?
Håper dere kom dere avgårdePrøver desperat å få kommet oss i butikken slik vi får middag idag men lillebror bare hyler bare jeg prøver å legge han i vognen. Storebror er superutålmodig for han vil ut. Hvordan dere alenemødre gjør det er ikke godt å si, her hadde jeg alldri kommet meg ut slike unger jeg får som bare hyler om de blir lagt i vogn eller bilstol
Stemmer detNå sitter jeg på skolen og passer det rommet der ungene spiser. Mens mannen holder stand i gymsalen og mora til kompisen vandrer mellom. Der det er mest unger
Klasseselskap for eldste og en kompis i klassen.
Ja sprintet ned, gjennom butikken, glemte halvparten av det jeg skulle ha og lillebror hylte idet vi gikk ut av butikkenHåper dere kom dere avgårde![]()
Så frustrerendeJa sprintet ned, gjennom butikken, glemte halvparten av det jeg skulle ha og lillebror hylte idet vi gikk ut av butikken
Helt okei jaBra de arver noe etter far også![]()
Åja haha. Trodde det var en ungdom eller noeHvem? Barnevakten? Njaa i 60 årakjempe hyggelig dame, vi var med de i New york. Da overasker de oss med billetter ut til frihetsgudinnen
![]()
Vi går hos manuellterapeut med È for hun holder hodet kun til en side, akkurat som storesøsteren.Ja håper det løsner helt snart, bekkenet mitt låste seg også helt så må selv til kiropraktor i tillegg og ble sykemeldt i 2 uker.
Er tøft å bli født, godt med mammakos da❤. Lillebror slår også til her i ny og ne. Men somregel når vi har besøk og kunne hatt masse hjelp
![]()