Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du suk snuppa?Aldri tatt de før faktisk. Men ja, den var ekkel![]()
Prøvene gav fullt utslag på bakteriell infeksjon. Så rett på antibiotika takk og lov
Så herlig! Tar du med meg neste gang?På Røros![]()
Joda, det gjør nok det. Skikkelig gøy at han lagger selv da.Ja nettopp.spurte en gang etter sommerferien hans og da ble jeg skikkelig nervøs når han svarer at ungen kommer da vel ikke på lenge?
Tar vel en stund å lage en vugge også da
Ja det er skikkelig fint, gleder meg til å bruke det ❤
Skravlebanden på turÅ ja så absolutt
Hæ? På 2 dager? WooowSnart 650 innlegg på meg denne mnd
Du har klatret mye nåJada, da har jeg krabbet fra 98.plass og til plass 40 frem til kl 21. Men det var før jeg satte inn et støt på utfordringen, så spent på neste oppdatering
Den kommer rundt midnatt?
Vis vedlegget 194724
Hadde vært gøy altspSkravlebanden på tur
Vant ikke...Stakkars lille
Gikk unna i kveldHæ? På 2 dager? Wooow![]()
Det var vist gaven fra Polen det... det er ikke noe gøy nei. Mamma måtte komme å være her med meg... men antibiotikaen har hjulpet og jeg føler meg mye bedre nåÅnei har du fått det ??uff, vet om det! Det er så fryktelig vondt. Jeg ble helt slått ut med influensa og feber hallusinasjoner når jeg hadde det
Puh, det var flaksDet er godkjent![]()
Wow . Er du øm på fingertuppene?Snart 650 innlegg på meg denne mnd
Jepp. Begynt på antibiotika. Gubben ringte til legen i ett tiden for meg for jeg var så dårlig at jeg gråt for det var vondt å puste. Halsen er hoven og puss og belegg ogEr du suk snuppa?
Ja, så absolutt!Hadde vært gøy altsp
Stakkars degJepp. Begynt på antibiotika. Gubben ringte til legen i ett tiden for meg for jeg var så dårlig at jeg gråt for det var vondt å puste. Halsen er hoven og puss og belegg og
Minste er 8 uker og eldste er 4![]()
Er på 73 plass jeg på siste. Lønner seg ikke i være syk når det kommer til skravlingJada, da har jeg krabbet fra 98.plass og til plass 40 frem til kl 21. Men det var før jeg satte inn et støt på utfordringen, så spent på neste oppdatering![]()
Den kommer rundt midnatt?
Vis vedlegget 194724
Det hsr det virkeligGikk unna i kveld