Skravletråd September

Ja nettopp.spurte en gang etter sommerferien hans og da ble jeg skikkelig nervøs når han svarer at ungen kommer da vel ikke på lenge? :o
Tar vel en stund å lage en vugge også da

Ja det er skikkelig fint, gleder meg til å bruke det ❤
Joda, det gjør nok det. Skikkelig gøy at han lagger selv da. :) laga han til største?

Jada, da har jeg krabbet fra 98.plass og til plass 40 frem til kl 21. Men det var før jeg satte inn et støt på utfordringen, så spent på neste oppdatering :-P
Den kommer rundt midnatt?

1472852318101.jpg

Stakkars lille
Vant ikke...
Ja huff er ikke lett. Håper det blir bedre i morgen. Men så går jeg på antibiotika og det er vist ikke så lett for den lille magen heller

Ånei har du fått det ?? :( uff, vet om det! Det er så fryktelig vondt. Jeg ble helt slått ut med influensa og feber hallusinasjoner når jeg hadde det
Det var vist gaven fra Polen det... det er ikke noe gøy nei. Mamma måtte komme å være her med meg... men antibiotikaen har hjulpet og jeg føler meg mye bedre nå :)

Er du suk snuppa?
Jepp. Begynt på antibiotika. Gubben ringte til legen i ett tiden for meg for jeg var så dårlig at jeg gråt for det var vondt å puste. Halsen er hoven og puss og belegg og

Jepp. Begynt på antibiotika. Gubben ringte til legen i ett tiden for meg for jeg var så dårlig at jeg gråt for det var vondt å puste. Halsen er hoven og puss og belegg og
Stakkars deg :( godt han passer på ! Masse godt bedring ♡

Jada, da har jeg krabbet fra 98.plass og til plass 40 frem til kl 21. Men det var før jeg satte inn et støt på utfordringen, så spent på neste oppdatering :-P
Den kommer rundt midnatt?

Vis vedlegget 194724
Er på 73 plass jeg på siste. Lønner seg ikke i være syk når det kommer til skravling :p

Neste kommer vel rundt 01 tiden

Back
Topp