Du er rarEr ikke så glad i druer jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er rarEr ikke så glad i druer jeg![]()
Åh. Det er jo så godt!de grønneEr ikke så glad i druer jeg![]()
Teller innlegg. Ga litt motivasjon til å klare dagens mål ;-)Hva teller dere mot?
Du bør ta turen en gang![]()
UffNei. Halsprøven var heldigvis negativ. Men mye puss og hevelse i halsen, og crp og blodprøver gav utslag på bakteriell infeksjon.
Ja det var jo helt utrolig!Men det var korrekte tall
de 15 ble fult opp av 16 som nå rett nok har falt til 13 men fortsatt! Dette kan gå veien det altså!
JaDet er så vanskelig !
Ja det var jo helt utrolig!
Makan til ork på deg så sentUtrolig dårlig tidspunkt men lager skillingsboller.
Får besøk imorgen av et vennepar og sist måtte vi kjøpe noe på Coop til å servere for orket ikke lage noe men vil helst ikke gjenta det igjen og de kommer tidlig så greit å få laget det ferdig![]()
Jaaa awww kjenner så den følelsenJajeg har jobba senvakter onsdag og torsdag. Hun har vært i bgh da hun har enda hatt siste del av tilvenningen. Og ting har gått så bra. Så ville ikke ha henne hjemme sien hun trenger tid der hver dag for å bli vant. Så har knapt sett henne siden tirsdagsettermiddag. Og må får jeg ikke kose så masse jeg vil med henne og har vært så dårlig form at jeg ligger bare på sofaen.
Men fikk klem av henne idag og hun satt i fanget mitt og så barnetv. Det var fantastisk ❤ kjenner jeg savner henne så!
Tusen takk❤Håper du snart er bedre
Noe så veldig. Kom helt plutselig. Så nå er jeg sofa liggende døgnet rundtHuff, er du syk?
Trøtt jrg altså
Er ikke så glad i druer jeg![]()
He he du gjør det jaSer det på tastingen
Trøtt jeg også
Senga snart tipper jeg.
Siste rest av skravling under dyna til ejg ser vi er over målet i så fall
Jeg har hatt gutt med voksesmerterHvor ble alle av
Koselig å se degOg da var det september ja....
Hva rører seg blant folket om.dagen?
Løper for å seStartet noen tråder
Neida, bare sær på fruktDu er rar![]()
Ja. Hadde senvakt igår. Føltes bare ut som jeg brygga på en forkjølese eller noe. Slikt alle går gjennom i disse tider. Og jeg var lås ansvarlig på jobb. Eneste også. Så jeg må være der. Jeg er liksom ansvarlig for butikken og de ansatte da og kortet de trenger pluss nøkkel kun jeg får ha. Så ingen kunne ta over for meg.Presset deg gjennom en arbeidsdag og? :O
Du får ta det med ro i helgen, satse på å bli frisk til mandag![]()