Å stakkars guttJeg har hatt gutt med voksesmerter
Nå har jeg lagt meg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å stakkars guttJeg har hatt gutt med voksesmerter
Nå har jeg lagt meg..
Hva liker du da?Neida, bare sær på frukt![]()
Fikk tips om de igår. Så gubben kjøpte de idag. Begge smakeneUffhørtes ikke godt ut. Har du prøvd zyx ? De funker bra
Får håpe du har en god sofaVil ikke ligge på samme rom som gubben og lillejenta mi når jeg er så syk
Huff.Noe så veldig. Kom helt plutselig. Så nå er jeg sofa liggende døgnet rundt
Du må skravle nåLøper for å se![]()
Gå å legge deg?Trøtt jrg altså
Det telles jo ikke, er fort gjortKlesvask er ikke sofatjeneste da![]()
Ja nå har jeg sikkert snart 70 innlegg i kveld, så godt fornøyd ;-)Koselig å se deg![]()
Jeg syns det funka gullFikk tips om de igår. Så gubben kjøpte de idag. Begge smakeneså har allerede tatt full dose for dagen
har desverre ikke funka noe enda
![]()
He he du gjør det ja
Ja her også snart
Alle i seng, men minsten er uroligHar han lagt seg nå?
Ja. Merkelig hvor lei jeg var når hun ikke gikk i bhg siden jeg jobba dobbelt med henne på dag og jobb på kveld. Men nå som hun er i bhg savner jeg bare henne hele tidenJaaa awww kjenner så den følelsen
Ja snart twnkte jegGå å legge deg?
God bedringBlir jaggu sofa inatt og. Knaske litt smertestillende og be om at jeg får sove litt inatt![]()
Hva var målet idag?Ser det på tastingen
Trøtt jeg også
Senga snart tipper jeg.
Siste rest av skravling under dyna til ejg ser vi er over målet i så fall
Må få de siste innlegga jaMå se oss vel i mål, men kjenner at jeg lenger etter senga.
Mest glad i bananer. Og kiwi.Hva liker du da?
Ja jeg vet ! Det er rartJa. Merkelig hvor lei jeg var når hun ikke gikk i bhg siden jeg jobba dobbelt med henne på dag og jobb på kveld. Men nå som hun er i bhg savner jeg bare henne hele tiden![]()
Men ting begynner å gå supert i bhg så hun trenger det absolutt![]()
Uff. Det er så vondtJeg har hatt gutt med voksesmerter
Nå har jeg lagt meg..