Skravletråd September

Det er så vanskelig !
Ja :( jeg har jobba senvakter onsdag og torsdag. Hun har vært i bgh da hun har enda hatt siste del av tilvenningen. Og ting har gått så bra. Så ville ikke ha henne hjemme sien hun trenger tid der hver dag for å bli vant. Så har knapt sett henne siden tirsdagsettermiddag. Og må får jeg ikke kose så masse jeg vil med henne og har vært så dårlig form at jeg ligger bare på sofaen.

Men fikk klem av henne idag og hun satt i fanget mitt og så barnetv. Det var fantastisk ❤ kjenner jeg savner henne så!

Utrolig dårlig tidspunkt men lager skillingsboller.
Får besøk imorgen av et vennepar og sist måtte vi kjøpe noe på Coop til å servere for orket ikke lage noe men vil helst ikke gjenta det igjen og de kommer tidlig så greit å få laget det ferdig :)
Makan til ork på deg så sent :-P
Er da vel ikke så ille å kjøpe noe på coop ;-)

Ja :( jeg har jobba senvakter onsdag og torsdag. Hun har vært i bgh da hun har enda hatt siste del av tilvenningen. Og ting har gått så bra. Så ville ikke ha henne hjemme sien hun trenger tid der hver dag for å bli vant. Så har knapt sett henne siden tirsdagsettermiddag. Og må får jeg ikke kose så masse jeg vil med henne og har vært så dårlig form at jeg ligger bare på sofaen.

Men fikk klem av henne idag og hun satt i fanget mitt og så barnetv. Det var fantastisk ❤ kjenner jeg savner henne så!
Jaaa awww kjenner så den følelsen

Trøtt jrg altså

Ser det på tastingen :P

Trøtt jeg også

Senga snart tipper jeg.

Siste rest av skravling under dyna til ejg ser vi er over målet i så fall

Presset deg gjennom en arbeidsdag og? :O
Du får ta det med ro i helgen, satse på å bli frisk til mandag :)
Ja. Hadde senvakt igår. Føltes bare ut som jeg brygga på en forkjølese eller noe. Slikt alle går gjennom i disse tider. Og jeg var lås ansvarlig på jobb. Eneste også. Så jeg må være der. Jeg er liksom ansvarlig for butikken og de ansatte da og kortet de trenger pluss nøkkel kun jeg får ha. Så ingen kunne ta over for meg.
Ble akutt dårlig fra 15-16 og så gikk det bare nedover og nedover.

Må bli frisk til mandag. Første dag i ny stilling sånn offisielt på samme jobben. Så passer dårlig med sykemelding den dagen :p

Back
Topp