Å så herligDa har kveldsroen senket seg på hytta. Hvordan står det til hos dere?
Står bra til her, noe sterke sammentrekninger og nedpress fra mageboeren, men er overlevbart !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så herligDa har kveldsroen senket seg på hytta. Hvordan står det til hos dere?
var flinke i går vertfall ! Jeg ligger på 1 plass av alle tingMå sondere har vært effektive skravlete i dag damerFlinke er dere!
deilig ! Hva hadde du på?Ja hadde det
Hørtes skikkelig koselig utDa har kveldsroen senket seg på hytta. Hvordan står det til hos dere?
Har det fint. Svigers og foreldra mine samlet under samme tak. De hygger seg daBra her
Hos deg da?
Går bra her
Med deg da?
På Rørosvar flinke i går vertfall ! Jeg ligger på 1 plass av alle ting![]()
deilig ! Hva hadde du på?
Hørtes skikkelig koselig uthvor er hytta ? Her skal jeg ta en lang dusj helt alene
også skal vi spise
Ja, så det nå.Vært rolig i dag
vi bestilte pizza![]()
Heihyggelig å se deg. Her går det greit. Og med deg da ?
Så koseligHar det fint. Svigers og foreldra mine samlet under samme tak. De hygger seg da
Håper det blir liv nåJa, så det nå.
Å er det fint der ?På Rørosdusj hørtes bra ut, tror jeg skal ta en slik en før leggetid selv
Ja liker greit detGreit å være hjemme da
Det tror jegHåper det blir liv nå
Uff daSå bra!
Joda. Går greit. Ser frem til å slappe av i helgenHadde såå vondt i rygg og knær da jeg dro fra jobb i dag..
Hei på du
Alt bra her, er jo fredag![]()
Krysser fingrene for detJa liker greit det. Får håpe lillebror også sovner snart
![]()
Ikke for mye daDet tror jeg![]()
Ikke hopp så høytDa ble det stille, så da hopper jeg i dusjen
Her ligger vi henslengt i sofaenEn i seng, mannen forer de andre to, På tide å få dem i seng. Tid for meg og sofa.